Gå til innhold

Hvordan fant du G-punktet?

Anbefalte innlegg

Gjest Kamille28
Skrevet

Heisann :)

Til dere som har funnet g-punktet og får orgasme på den måten:

Hvordan fant dere det? Må dere bruke spesielle stillinger for å stimulere det eller treffer dere alltid?

Litt lei av å lese om det typiske "kom her"-fingertipset osv i blad, vil heller høre fra virkelige folk.

Når jeg og kjæresten har sex er det ei stilling jeg kjenner noe spesielt. Jeg ligger på rygg og har beina litt samlet og opp på skuldrene hans. Det kjennes veldig godt, men samtidig litt vondt... Sånn at jeg av og til må be han stoppe eller bare ta ned beina. Har tenkt at viss han hadde holdt ut lenge og rytmisk/ rolig i denne stillingen, så kanskje det hadde skjedd noe? Det får han desverre ikke til foreløbig :fnise:

Tips om stillinger og sånt vil jeg derfor gjerne ha!

(Og jada; jeg vet at ikke alle får denne typen orgasme, at noen forskere mener det ikke finnes og blabla. La nå meg kose meg i jakten på det berømte g-punktet! :ler: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Heisann :)

Til dere som har funnet g-punktet og får orgasme på den måten:

Hvordan fant dere det? Må dere bruke spesielle stillinger for å stimulere det eller treffer dere alltid?

Litt lei av å lese om det typiske "kom her"-fingertipset osv i blad, vil heller høre fra virkelige folk.

Når jeg og kjæresten har sex er det ei stilling jeg kjenner noe spesielt. Jeg ligger på rygg og har beina litt samlet og opp på skuldrene hans. Det kjennes veldig godt, men samtidig litt vondt... Sånn at jeg av og til må be han stoppe eller bare ta ned beina. Har tenkt at viss han hadde holdt ut lenge og rytmisk/ rolig i denne stillingen, så kanskje det hadde skjedd noe? Det får han desverre ikke til foreløbig :fnise:

Tips om stillinger og sånt vil jeg derfor gjerne ha!

(Og jada; jeg vet at ikke alle får denne typen orgasme, at noen forskere mener det ikke finnes og blabla. La nå meg kose meg i jakten på det berømte g-punktet! :ler: )

Jeg fant g - punktet ved at samboer fingret meg og gjorde de typiske " kom her " bevegelsene .Kjente strax at han fingret meg på en helt NY og utrolig extra deilig måte som han aldri hadde prøvd før , han hadde leste om denne teknikken, og jeg visste ikke noe om det på forhånd . Så han fant mitt g -punkt på aller første forsøk , og jeg reagerte veldig positivt på det , ikke dårlig .Jeg var selv overrasket over teknikken han brukte , og lurte på hva han " gjorde for noe " siden det var så extra GODT ...He he Og da må jo g - punktet faktisk finnes mener jeg .Og det er mange år siden nå . Slik fant jeg det på meg selv ved hjelp fra han kan du si .Hadde aldri forstått å gjøre dette selv, uten opplæring eller å ha hørt om det . Er et godt gjemt punkt kan de si , det er sikkert .

Ellers fungerer det å knipe under penetrering også .

Jeg vil anbefale deg å " bruke " g - punktet ditt under onani - for å bli mer kjent og vant med det .Når du er kåt - er det lettere selvfølgelig å oppnå nytelse ved stimulering av g - punktet .Mulig du er mer avslappet når du onanerer eks alene ? Prøv gjerne det også . Den som leter han finner ... Lykke til ! G- punktet existerer .Det er jeg et levende bevis på . Så kan " kvinnelige forskere "UTEN G - PUNKT SELV / eller med g - punktmisunnelse ...he he - HEVDE HVA FAN DE VIL FOR MIN DEL . Jeg vet i hvertfal at jeg har g - punkt . Og det er funnet for mange år siden .

Skrevet

Vær helt på kanten av orgasme når du trykker der du tror det er. En del kjenner ingenting me mindre de er akkurat der. Jeg ville heller googlet det da jeg har kommet over flere guider på nettet som så bra ut.

Mens du er i gang kan du prøve å finne a-punktene. Det er flere kvinner som responderer på disse enn på g-punktet og de fleste får sterkere nytelse ut av disse og å "aktivere" dem vil øke sjansen for at g-punktet blir sensitivt. Søk på david shade og deep spot å youtube så får du en visuell guide.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg fant g - punktet ved at samboer fingret meg og gjorde de typiske " kom her " bevegelsene .Kjente strax at han fingret meg på en helt NY og utrolig extra deilig måte som han aldri hadde prøvd før , han hadde leste om denne teknikken, og jeg visste ikke noe om det på forhånd . Så han fant mitt g -punkt på aller første forsøk , og jeg reagerte veldig positivt på det , ikke dårlig .Jeg var selv overrasket over teknikken han brukte , og lurte på hva han " gjorde for noe " siden det var så extra GODT ...He he Og da må jo g - punktet faktisk finnes mener jeg .Og det er mange år siden nå . Slik fant jeg det på meg selv ved hjelp fra han kan du si .Hadde aldri forstått å gjøre dette selv, uten opplæring eller å ha hørt om det . Er et godt gjemt punkt kan de si , det er sikkert .

Ellers fungerer det å knipe under penetrering også .

Jeg vil anbefale deg å " bruke " g - punktet ditt under onani - for å bli mer kjent og vant med det .Når du er kåt - er det lettere selvfølgelig å oppnå nytelse ved stimulering av g - punktet .Mulig du er mer avslappet når du onanerer eks alene ? Prøv gjerne det også . Den som leter han finner ... Lykke til ! G- punktet existerer .Det er jeg et levende bevis på . Så kan " kvinnelige forskere "UTEN G - PUNKT SELV / eller med g - punktmisunnelse ...he he - HEVDE HVA FAN DE VIL FOR MIN DEL . Jeg vet i hvertfal at jeg har g - punkt . Og det er funnet for mange år siden .

Og glemte å si at - JA - jeg oppnår orgasme kunn ved g-punktsstimulering , både ved penetrering og fingring . Bruker også g - punktet under eks onani - og får orgasme da også .

OG - bruker ikke vibrator . Trenger ikke det .Klarer det fint med bare fingrene jeg ...Det sitter jo ikke så dypt inn .Men GUD jeg skulle ønske jeg hadde større og lengre fingre av og til ...he he

Kanskje jeg må skaffe en vibrator likevell ...he he Hadde vært enklere ja : )

Gjest Gjest_Gjertrud_*
Skrevet

Jeg fant det på www.google.no

Skrevet

Jeg satte opp 'Savnet'-plakater i området. Utrolige mange vennlige sjeler der ute som ville hjelpe. :) Flesteparten menn faktisk. Hmm..

Gjest Hilda McTilda
Skrevet
Vær helt på kanten av orgasme når du trykker der du tror det er. En del kjenner ingenting me mindre de er akkurat der. Jeg ville heller googlet det da jeg har kommet over flere guider på nettet som så bra ut.

Mens du er i gang kan du prøve å finne a-punktene. Det er flere kvinner som responderer på disse enn på g-punktet og de fleste får sterkere nytelse ut av disse og å "aktivere" dem vil øke sjansen for at g-punktet blir sensitivt. Søk på david shade og deep spot å youtube så får du en visuell guide.

MÅ du gnåle om dette i hver eneste tråd om g-punktet??? Det begynner å minne litt for mye om spam og snikreklame :nei:

Skrevet
MÅ du gnåle om dette i hver eneste tråd om g-punktet??? Det begynner å minne litt for mye om spam og snikreklame :nei:

Snikreklame? Ja jeg er sponset av a-punktene og får noen kroner for hver som finner dem.

Og hva er problemet? At noen flere kvinner finner et par punkter de kan få masse orgasmer av? Jeg trodde jeg gjorde folk en tjeneste ved å opplyse dem om noe som kan gi dem masse nytelse og som de færreste kjenner til. BAre fordi DU har hørt om det en del ganger betyr ikke det at det ikke kan være mane andre i tråden som ikke har hørt om det.

Det er da uansett svært relaterte ting. Begge deler er punkter i vagina som ikke alle har funnet eller vet at eksisterer og som kan gi sinnsykt mye nytelse og de ligger bare noen cm lenger inn. Det er bare å strekke fingrene litt lenger.

Gjest Hilda McTilda
Skrevet
Snikreklame? Ja jeg er sponset av a-punktene og får noen kroner for hver som finner dem.

Jada, bare latterliggjør meg. Poenget er at David Shade tjener penger på bøkene/lydbøkene sine, så det du gjør kan faktisk defineres som snikreklame.

Det beste er om kvinner finner alle sine deilige punkter, UTEN hjelp fra en fjollete sexguru som tjener penger på sine "manualer"...

Skrevet
Jada, bare latterliggjør meg. Poenget er at David Shade tjener penger på bøkene/lydbøkene sine, så det du gjør kan faktisk defineres som snikreklame.

Det beste er om kvinner finner alle sine deilige punkter, UTEN hjelp fra en fjollete sexguru som tjener penger på sine "manualer"...

Vel, jeg tjener ingen penger på bøkene hans og demonstrasjonen på youtube er jo gratis og alt man trenger for å finne punktene. Bøkene hans er eksplisitt skrevet for menn så jeg tviler på at mange kvinner her kommer til å kjøpe dem.

Selvfølgelig er det beste at alle finner punktene sine selv, men det gjør de jo ikke. Går vi 70 år tilbake i tid var det svært mange kvinner som ikke viste hvor klitoris var en gang. Jeg leste et intervju med en dame som holder kurs i sex. Da hun spurte en gruppe på rundt 30 deltakere hvor mange som hadde funnet g-punktet sitt på et kurs for 20 år siden var det gjerne 2 eller 3. Da hun spurte på sitt siste kurs var det 35 av 36. Det er resultatet av spredning av kunnskap om g-punktet. Tilsvarende vet knapt noen om a.punktene eller hva man vil kalle dem (folk er uenige), men om noen år vil de fleste kvinner benyte seg av dem da de er lettere å finne og som regel deligere. I motsetning til g-punktet (som jeg så absolutt mener eksisterer) så er de vitenskapelig bevist å gi respons hos rundt 75% av kvinner selv i en setting som i utgangspunktet ike er seksuell ( i en gynekologstol).

David Shade fjollete? Vel, hans bøker er det jeg har hatt klart størst suksess med når det gjelder å gi kvinner nytelse ved siden av visse tantra ting. Og jeg har lest det meste. Det er også krystallklart, om du tar deg en tur rundt på engelskspråklige forum hvor slikt diskuteres, at Shades sine råd er det som gir menn mest suksess med å tilfredstille kvinner. De bøkene du finner på Tanum er stort set en vits i forhold. Shade er også blant ekstremt få forfatterne av bøker om sex som kan gi virkelig, virkelig gode råd om hvordan tenne en kvinne mentalt. Det er primært det bøkene hans handler om selv om han også gir noen tekniske råd som også overgår stort sett alt du finner på Tannum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...