Gå til innhold

Bivirkninger ved p-ring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått på p-pillen i noen år nå, men opplever en del bivirkninger når det gjelder humørsvingninger og mellomblødninger.. Yasmin er det eneste merket jeg har prøvd som ikke gir meg mellomblødninger, men til gjengjeld blir jeg utrolig fort irritert og lei meg, spesielt dagene før mens. Dette er ganske slitsomt, så nå ønsker jeg å prøve p-ringen.. Noen som har noen erfaringer med denne? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med denne. Spesielt det med at man slipper å huske på å ta pillen hver dag syns jeg er kjempebra. Har ingen bivirkninger nå, hadde litt den første tiden, men det gikk over fort etter at jeg hadde vent meg på den.

Skrevet

Jeg har godt på P-ringen en god stund og er kjempe fornøyd! Anbefales på det sterkeste! Den er enkel å bruke, trenger ikke å huske på den daglig, og jeg har kun 2- 3 dager mensturasjon. Har heller ingen bivirkninger jeg kan komme på, og da er det vel heller ikke viktig :) Lykke til!

Skrevet

Jeg elsker p-ringen min! Kjenner den ikke, trenger ikke huske på den hele tiden og inneholder mye mindre hormoner en p-piller :hoppe:

Jeg har aldri gått på p-piller, for jeg likte ikke tanken på å ta tbl hver dag, så har kun brukt p-ring som prevansjon.

I begynnelsen var jeg veldig humørsyk, men det gikk eover etter 1-2 mnd. Så la jeg på meg et par kilo, men det var ikke verdens undergang. Hvis du vil lese mer om bivirkninger kan du se på felleskatalogen.no De av venninnene mine som også bruker p-ring hadde også lite/ingen bivirkninger.

Good luck :vinke:

Skrevet

Gikk på den i ca 5 år, og hadde ingen bivirkninger (som jeg vet om), det var lite styr med den, og jeg ble ikke gravid ;) Ville absolutt begynt på den igjen hvis jeg trengte prevensjon :)

Skrevet
Jeg har godt på P-ringen en god stund og er kjempe fornøyd! Anbefales på det sterkeste! Den er enkel å bruke, trenger ikke å huske på den daglig, og jeg har kun 2- 3 dager mensturasjon. Har heller ingen bivirkninger jeg kan komme på, og da er det vel heller ikke viktig :) Lykke til!

Signerer denne!

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Jeg er en av de (få) som reagerer på p-ringen. Reagerer på all hormonell prevensjon, og håpet at p-ringen skulle være annerledes...

Bivirkninger:

- MASSE kviser

- Hodepine, migrene

- Blødninger

osv osv

Og gikk på den flere måneder i håp om at det skulle gå seg til, men ble bare verre og verre.

Ga opp til slutt :) Heldigvis var det ingen krise å bli gravid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...