Gå til innhold

Cygnus prøver å krympe

Cygnus

Anbefalte innlegg

*Spent....*

Hvordan gikk det?

Mmmm... får alltid så lyst på popcorn når jeg ser denne... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det gikk veldig bra! Første timen var ganske fæl, begge var alt for nervøse. Men så løsna det litt, og vi ble sittende å prate til bartenderen måtte kaste oss ut. :rødme: Også fulgte han meg hjem, også ble vi stående og kline som om vi var femten i en halvtime :fnise: :rødme:

Vi skal treffes igjen ikveld, da blir det sofa og filmdate.. :rødme:

(og dere aner ikke hvor frustrerende det er å ha mensen nå altså..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så koselig det høres ut å være nyforelsket og betatt! :) Nyt det!! :)

Og gratulerer så mye med at du har nådd delmålet ditt! Synes du fortjener en hel kasse med vin for det, jeg ;)

Kos deg masse i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hvordan går det Cygnus?

Deilig med vel overstått første date. Alltid litt sånn småkleint sånne ting, men godt tegn at det gikk så bra.

Åh.. sofa og filmdate hørtes super koselig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har vært dårlig på oppdateringene siste uka ser jeg. Har hatt det travelt, med jobb og flørt ;)

Har vært mye med mr.mann, og vi har det veldig kjekt sammen, men tenker vel at dette får være en sommerflørt. Og det er jeg storfornøyd med, har det kjempemoro og :sengekos: er fantastisk. Du verden så mye selvtillit man kan få av slikt.. :fnise:

Trening har jeg ikke hatt tid til i det hele tatt, i form av løping iallefall.. Er likevel passe støl i kroppen :gjeiper:

Vekta viser 64,6 kg denne uka, kjempefornøyd med det! Om jeg klarer å komme meg ned til 62 kg i løpet av sommeren er det helt topp, men jeg ganske fornøyd med 64 kg også.

I dag prøvde jeg målbuksa, og nå får jeg den på! Den sitter kjempefint over lår og bein, og er bare litt trang i livet! Et par cm til i livet, og den sitter som støpt! :duskedame::danse:

Det er nesten sært å tenke på hvordan jeg følte meg i vinter, kontra hvordan jeg har det nå. Deilig er det!

Hurra for sommer og flørting og lette kropper dere! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad av innleggene dine Cygnus.

Buksa passer og ting er hot med mr.mann... får det blitt bedre?!

... :sengekos: er jo den beste formen for trening ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, her går det jo unna! :fnise:

Kjempehyggelig å høre, både om vektnedgang og, eh, trening ;) Kos deg med begge, det har du fortjent! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...