Gå til innhold

Ny helg og deilig sex

Fremhevede innlegg

Gjest endelig gift
Skrevet

Gleder meg til helgen igjen, da skal mannen min få gjennomgå!

Tenkte først på fredag og binde han fast til sengen mens jeg sakte rir han, skal ha et kostyme på meg men vet ikke hvilket, forslag?

Etterpå blir det middag.

Forret: Avocado med majones

Hovedrett: Stekt makrell med agurk og kokte poteter og stua tyttebær.

Dessert: Sjokoladepudding med krem og ett kirsebær.

Tror jeg serverer maten i nettoen denne gangen også, han likte det så godt sist. For å si det sånn, stakan sto stødig under hele måltidet.

Må finne på noe gøy før kaffen også. Men, er litt tom for ideer?

Kom med innspill da vel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Du skriver som en smådum mann som er så desperat etter runkemateriale at han forsøker seg på sine egne, klønete sexnoveller.
Skrevet

Du kan jo overtale ham til å ikle seg dette sexy kostymet, og så kan du ta bilde av ham og legge ut en link til bildet her!

Det blir morsomt! :jepp:

Skrevet
Du kan jo overtale ham til å ikle seg dette sexy kostymet, og så kan du ta bilde av ham og legge ut en link til bildet her!

Det blir morsomt! :jepp:

Jeg kjøpte tullegave til kjæresten min engang. Borat- badedrakt. Han tok det på EN gang, og jeg tok bilde.. Bildet er godt gjemt... Men dersom han slår opp engang i framtiden, kanskje jeg deler det med andre ;)

Skrevet
:ler: Du skriver som en smådum mann som er så desperat etter runkemateriale at han forsøker seg på sine egne, klønete sexnoveller.

Haha!

Jeg syntes også det hørtes litt Vi Menn ut. Harry mat og harry sex.

Men i tilfelle det er fakta: skal du binde han fast og ha på kostyme, så kan du vel dra den helt ut og ha på lakk og lær og dominere han? Det liker min mann før kaffen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...