Gå til innhold

Hvite klumper


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva kan dette komme av? har noen små ''hull'' i halsen på hver side av drøvvelen i sommer måtte jeg presse sidde ut og det spratt ut masse små vite klumper som ser ut som råttent kjøtt og lukter deretter, hva kan dette være? Råttne mandler? hva kan dette komme av? slutter ikke men blir jo mindre, forstår ikke hva det kan komme av. .. Men har en uvane med at jeg må ta tak i strupe hodet og dytte det opp og komer noen slags knekke lyder. samme med kinnene, akkurat som de er feil plasert, ''løsnet på en måte'' ... og driver og setter de på plass med hendene. Og nesa er også rar. må dytte det oppover også sier det''svutch'' liksom da jeg setter det på plass. DETTE ER HELT SERIØST. aldri hørt om lignende, jævla slitsomt og kinnene sitter og drar i de jækla plagsomt akkurat som nese benet eller noe har sklidd helt ned til overleppa mi. Hva faen feiler det meg? Er det en sykdom ? Noen som har hørt det samme? Har verken sett eller hørt det samme........ er jeg et misfoster eller hva faen er galt med meg? Var aldri slik før....... knekker også skuldrene på plass. på en måte, og er helt rart. kneskålene også. å faen er dette,? Henger jeg ikke sammen? Kan jeg ha blitt født med dette og utviklet det i senere tid? hilsen frustrert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

detritusplugger

Det andre kan jeg ikke hjelpe deg med. Kanskje du skulle ta deg en tur til legen :)

Endret av Kunzite
Skrevet
detritusplugger

Det andre kan jeg ikke hjelpe deg med. Kanskje du skulle ta deg en tur til legen :)

ja... men liksom. har sagt det til ei veninne av meg. som bare ler og sier at jeg er psykotisk men er ikke det! er sant. Og bare pga det har jeg slitt med dette i over et år. Tør ikke si noe til legen om det hva om legen sier det samme?

Er helt alvorlig. Og sitte i flere timer og rette på seg selv og dra på plass ben, hun og kinn. hørtes helt banalt ut, jeg vet, men det er like banalt og oppta 80 prosent av hver dag med dette:-( Er helt forferdelig :sad:

Skrevet
ja... men liksom. har sagt det til ei veninne av meg. som bare ler og sier at jeg er psykotisk men er ikke det! er sant. Og bare pga det har jeg slitt med dette i over et år. Tør ikke si noe til legen om det hva om legen sier det samme?

Er helt alvorlig. Og sitte i flere timer og rette på seg selv og dra på plass ben, hun og kinn. hørtes helt banalt ut, jeg vet, men det er like banalt og oppta 80 prosent av hver dag med dette:-( Er helt forferdelig :sad:

ps tusen takk for linken.

Skrevet
ps tusen takk for linken.

det er akkurat slik jeg har i halsen. utrolig plagsomt. tusen takk for hjelpa d betydde virkelig mye.

Skrevet

Det du sier med knekking og skyve ting på plass har jeg også. Det knekker i ansiktet hver gang jeg spiser, og skuldre sklir unna og hofter etc.

Har selv Ehlers Danlos syndrom, så du kan jo lese litt om det på nettet og se om du kjenner deg igjen ved problemene dine. Ta en tur til legen etterpå =)

Skrevet

Dette problemet hadde jeg også. Det kommer fra mandlene. mine mandler var ødelagte og hadde ikke glatt overflate. derfor setter ting seg der...det er dette du klemmer ut. jeg opperte ut mandlene, siden jeg syntes dette etterhvert ble plagsomt.

Nå er det to år siden opperasjonen, og jeg ble kvitt problemet!

Skrevet

De hvite klumpene og knekkinga har nok ikke noe med hverandre å gjøre. De hvite klumpene kommer fra hulrom i mandlene, jeg hadde samme problemet selv. Etter hva jeg har skjønt er det ikke råtten mat, men noe mandlene selv produserer. Problemet er når mandlene har "hull" eller er ujevne, da kommer disse klumpene fram. Jeg valgte å fjerne mandlene, og er helt kvitt det problemet.

Skrevet
Det du sier med knekking og skyve ting på plass har jeg også. Det knekker i ansiktet hver gang jeg spiser, og skuldre sklir unna og hofter etc.

Har selv Ehlers Danlos syndrom, så du kan jo lese litt om det på nettet og se om du kjenner deg igjen ved problemene dine. Ta en tur til legen etterpå =)

oi.. det hørtes jaggumed skummelt ut.... :/

Skrevet
De hvite klumpene og knekkinga har nok ikke noe med hverandre å gjøre. De hvite klumpene kommer fra hulrom i mandlene, jeg hadde samme problemet selv. Etter hva jeg har skjønt er det ikke råtten mat, men noe mandlene selv produserer. Problemet er når mandlene har "hull" eller er ujevne, da kommer disse klumpene fram. Jeg valgte å fjerne mandlene, og er helt kvitt det problemet.

kansje jeg også burde gjøre det. Koster det masse med slik operasjon , vet du det??

Skrevet
Dette problemet hadde jeg også. Det kommer fra mandlene. mine mandler var ødelagte og hadde ikke glatt overflate. derfor setter ting seg der...det er dette du klemmer ut. jeg opperte ut mandlene, siden jeg syntes dette etterhvert ble plagsomt.

Nå er det to år siden opperasjonen, og jeg ble kvitt problemet!

det hadde vært utrolig deilig og bli kvitt dette..

Skrevet
Det du sier med knekking og skyve ting på plass har jeg også. Det knekker i ansiktet hver gang jeg spiser, og skuldre sklir unna og hofter etc.

Har selv Ehlers Danlos syndrom, så du kan jo lese litt om det på nettet og se om du kjenner deg igjen ved problemene dine. Ta en tur til legen etterpå =)

TUSEN TAKK forresten<3 ENDELIG blir jeg tatt på alvor! typen min sier at det hørtes heelt sykt ut med dette at jeg sier jeg føler kroppen detter fra hverandre og at jeg sikkert bare har sovet for lite.takk takk takk takk TAKK :-)

Skrevet

Den operasjonen de snakker om her er vel å fjerne mandlene. Det hoper seg opp inni mandlene..

Jeg hadde selv problemet, gikk til lege, fikk rekvisisjon... bestilte time til operasjon, kosta vel ikke mer enn et par hundrelapper. inn og ut på samme dag. Men du må til lege først.

Skrevet
Den operasjonen de snakker om her er vel å fjerne mandlene. Det hoper seg opp inni mandlene..

Jeg hadde selv problemet, gikk til lege, fikk rekvisisjon... bestilte time til operasjon, kosta vel ikke mer enn et par hundrelapper. inn og ut på samme dag. Men du må til lege først.

takk. det første som skal prioriteres når pengene kommer! :-) ååå jeg er glad for at jeg har dere jenter :klemmer: :klemmer: :trist::klemmer: :klemmer:

Skrevet

Det heter mandelpropper på norsk (tonsil stones på engelsk). Søker på dette i google finner du masse info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...