Gjest Gjesteida Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hei jeg er en jente på 20 år som skal ha silikon men er svært usikker på hvilken klinikk, evt lege jeg skal benytte. Det er så mange av de! Så for de som allerede har vært igjennom denne behandlingen, har dere noen anbefalinger? er du fornøyd med resultatet? hvilken lege/klinikk brukte dere? håper på svar
loppekasse Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Jeg brukte FMS - Fana medisinsk senter. Er veldig fornøyd Men du skriver jo ikke noe om hvor i landet du befinner deg.
Gjest gjesteida Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 det blir på østlandet da. Vil gjerne finne en klinikk med laaang erfaring : )
Rødtoppen86 Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Da er det bare å google i vei, besøk noen klinikker du synes høres bra ut og velg etter dine magefølelse. Jeg er selv operert på Fornebuklinikken, og er veldig fornøyd med alt, men det kan jo være forskjellig fra person til person hvordan man liker noe.
Troyamin Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 det blir på østlandet da. Vil gjerne finne en klinikk med laaang erfaring : ) Er et lite stykke å reise, men jeg er fornøyd med Sørlandsparken Plastikkirurgi Ble selv operert av Tom K. Topstad og er meget fornøyd!
Gjest redstar Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Colusemumklinikken i Stavanger/rogaland har jeg ikke hørt noe bra om, eller jo jeg har noen gode tillbakemeldinger, men min bestevenninde tok der og hun fikk mye mindre enn det hun bestillte, og legen som opprerte henne sa selv at han kunne satt i mer men var ingen vits i det, selv om hun hadde sakt på forhånd hvor mye hun skulle ha og hadde betalt det hun skulle ha. Hun fikk vel og store synes nå jeg da men reagerte litt på at legen ikke hørte på hva pasienten ønsket, hun gikk over til en annen klinikk etterpå og var veldig fornøyd. Men har også andre venniner som tok på coluseum klinikken og ble fornøyd:) Sentrumskliniken her i Rogaland har jeg hørt mye bra og gode tilbake fra:) (meget bra resultater faktisk) Men eg venninde tok silikon i en klinikk i haugesund,- anbefales ikke, hun ente opp men en bh str støtte, indre blødning og huff ja et reint helvete for å sei det sånn! Så er nok best å sjekke ut hvilken klinikk som er best før man legger som under kniven:) Å det viktigste er jo at man bruker sportsbhen så lenge du er anbefalt og ha den på, gjerne lengre, viss ikje kan kløft, løft, pupper å alt ikke bli så bra. Good luck:)
Troyamin Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Colusemumklinikken i Stavanger/rogaland har jeg ikke hørt noe bra om Jeg fikk nerveskader jeg må slite med resten av livet etter å ha brukt den klinikken! kirurgen opplyste ikke om at slike skader kunne oppstå. Så jeg anbefaler alle på det sterkeste å ikke bruke Colosseumklinikken i Stv.!
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Jeg tok brystforstørrelse i går:) Jeg la inn Dråpeformede innlegg på bunæsklinikk i Sandvika. En utrolig fin klinikk med fantastiske mennesker. Jeg hadde lokalbedøvelse, så jeg var våken gjennom hele oprasjoen og snakket med kirurgen og de to assistentene som var der hele tiden. De svarte på alt mulig av spørsmål tilohgmed i løpet av oprasjonen:) jeg var jo litt "dopet" så jeg klarte ikke å være stille:P heheh Etter oprasjoenen fulgte de meg ut til en seng, som var oppvarmet, der fikk jeg slappe av litt før jeg fikk det jeg ville ha av mat, kaffe, te osv. jeg hadde en snor jeg kunne dra i om jeg ville ha hjelp så jeg har ikke vært Noe bekymret i det heletatt. De kom opp hele tiden for å sjekke på meg, og lurte på om det var noe de kunne gjøre for meg. Jeg lå der i 4 timer etter oprasjonen siden klinikken er 2-3 timer fra der jeg bor. Etterpå fikk jeg mobil nr. til kirurgen som jeg kan ringe 24 timer i døgnet om det skulle være noe. De sa hele tiden at om jeg hadde det minste lille spørsmål, så skulle jeg ikke nøle med å ringe.. Så jeg er utroolig fornøyd med klinikken jeg valgte, følte meg velkommen med en gang og veldig passet på. og ikke minst trygg:) bunæs klinikk er absolutt og anbefale:) Lykke til:)
Gjest Gjest_bella_* Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 Jeg gjorde det på fornebuklinikken... er strålende fornøyd! dessuten har de livsgaranti, som de eneste i norge tror jeg... var hvertfall bare de da jeg tok silikon for to år siden
Frigg Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 Jeg gjorde det på Fornebuklinikken og er kjempefornøyd. Er nå to år siden jeg gjorde det og har ikke hatt noe problemer i det hele tatt i ettertid. Og som bella over her sier så har de livstidsgaranti, og bare det i seg selv er grunn nok til å velge Fornebuklinikken.
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 18. januar 2010 #11 Skrevet 18. januar 2010 Jeg tok brystforstørrelse i går:) Jeg la inn Dråpeformede innlegg på bunæsklinikk i Sandvika. En utrolig fin klinikk med fantastiske mennesker. Jeg hadde lokalbedøvelse, så jeg var våken gjennom hele oprasjoen og snakket med kirurgen og de to assistentene som var der hele tiden. De svarte på alt mulig av spørsmål tilohgmed i løpet av oprasjonen:) jeg var jo litt "dopet" så jeg klarte ikke å være stille:P heheh Etter oprasjoenen fulgte de meg ut til en seng, som var oppvarmet, der fikk jeg slappe av litt før jeg fikk det jeg ville ha av mat, kaffe, te osv. jeg hadde en snor jeg kunne dra i om jeg ville ha hjelp så jeg har ikke vært Noe bekymret i det heletatt. De kom opp hele tiden for å sjekke på meg, og lurte på om det var noe de kunne gjøre for meg. Jeg lå der i 4 timer etter oprasjonen siden klinikken er 2-3 timer fra der jeg bor. Etterpå fikk jeg mobil nr. til kirurgen som jeg kan ringe 24 timer i døgnet om det skulle være noe. De sa hele tiden at om jeg hadde det minste lille spørsmål, så skulle jeg ikke nøle med å ringe.. Så jeg er utroolig fornøyd med klinikken jeg valgte, følte meg velkommen med en gang og veldig passet på. og ikke minst trygg:) bunæs klinikk er absolutt og anbefale:) Lykke til:) Lå du i 4 timer etter operasjonen? Jeg fikk bare ligge i 40 min så kom det en sykepleier inn og vekka meg og sa nå må du få noen til å hente deg. Ble sjokkert over hvor fort jeg måtte dra igjen etter operasjonen. Jeg bor ca 5 timer unna oslo. Dette var hos plastikkirurgene i oslo. Anbefales ikke.
bambino Skrevet 24. januar 2010 #12 Skrevet 24. januar 2010 (endret) Lå du i 4 timer etter operasjonen? Jeg fikk bare ligge i 40 min så kom det en sykepleier inn og vekka meg og sa nå må du få noen til å hente deg. Ble sjokkert over hvor fort jeg måtte dra igjen etter operasjonen. Jeg bor ca 5 timer unna oslo. Dette var hos plastikkirurgene i oslo. Anbefales ikke. ja, jeg lå i 4 timer ca.. fikk mat og slappet av:) jeg bodde et godt stykke unna klinikken, så de ville ha meg der en stund.. også ringte de meg dagen etter og uka etter ringte kirurgen meg og lurte på hvordan det gikk:) Endret 24. januar 2010 av Line20
loppekasse Skrevet 25. januar 2010 #13 Skrevet 25. januar 2010 Jeg lå også en grei stund etter operasjonen. Tror det var 2-3 timer, ikke helt sikker men jeg vet at jeg var våken en gooood stund før jeg fikk dra. Ville jo helst bare komme meg hjem, men jeg fikk beskjed om at jeg måtte være der lengre for at de skulle være sikker på at jeg var helt fin i formen før jeg dro!
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 25. januar 2010 #14 Skrevet 25. januar 2010 Jeg lå også en grei stund etter operasjonen. Tror det var 2-3 timer, ikke helt sikker men jeg vet at jeg var våken en gooood stund før jeg fikk dra. Ville jo helst bare komme meg hjem, men jeg fikk beskjed om at jeg måtte være der lengre for at de skulle være sikker på at jeg var helt fin i formen før jeg dro! Hvor opererte du deg hen? Jeg lå der så vidt en time så ble jeg nesten kasta ut:s
christelle Skrevet 18. februar 2010 #15 Skrevet 18. februar 2010 Jeg tok brystforstørrelse i går:) Jeg la inn Dråpeformede innlegg på bunæsklinikk i Sandvika. En utrolig fin klinikk med fantastiske mennesker. Jeg hadde lokalbedøvelse, så jeg var våken gjennom hele oprasjoen og snakket med kirurgen og de to assistentene som var der hele tiden. De svarte på alt mulig av spørsmål tilohgmed i løpet av oprasjonen:) jeg var jo litt "dopet" så jeg klarte ikke å være stille:P heheh Etter oprasjoenen fulgte de meg ut til en seng, som var oppvarmet, der fikk jeg slappe av litt før jeg fikk det jeg ville ha av mat, kaffe, te osv. jeg hadde en snor jeg kunne dra i om jeg ville ha hjelp så jeg har ikke vært Noe bekymret i det heletatt. De kom opp hele tiden for å sjekke på meg, og lurte på om det var noe de kunne gjøre for meg. Jeg lå der i 4 timer etter oprasjonen siden klinikken er 2-3 timer fra der jeg bor. Etterpå fikk jeg mobil nr. til kirurgen som jeg kan ringe 24 timer i døgnet om det skulle være noe. De sa hele tiden at om jeg hadde det minste lille spørsmål, så skulle jeg ikke nøle med å ringe.. Så jeg er utroolig fornøyd med klinikken jeg valgte, følte meg velkommen med en gang og veldig passet på. og ikke minst trygg:) bunæs klinikk er absolutt og anbefale:) Lykke til:) Hei! Endelig noen som har tatt dråpeformet/anatomiske innlegg. Jeg ønsker et naturlig resultat, og ønsker å gå for anatomiske. Jeg er 23 år,er heeelt flat dvs 70aa 175høy/60kg. Fått ganske mange tilbakemeldinger fra ulike hold hvorfor jeg velger anatomiske når det er runde som er "hot".det forstår jeg ikke for det er jo ingen som har runde pupper naturlig.. Kan jeg få spørre deg hva som var grunnen til at du valgte anatomsk form? Ser de bra ut?? Er sånn i tvil, er så få bilder på nettet av anatomiske at det er vanskelig å forestille seg hvordan det blir seende ut. Tusen takk for svar:)
Gjest Gjesteida Skrevet 22. februar 2010 #16 Skrevet 22. februar 2010 Da er det bare å google i vei, besøk noen klinikker du synes høres bra ut og velg etter dine magefølelse. Jeg er selv operert på Fornebuklinikken, og er veldig fornøyd med alt, men det kan jo være forskjellig fra person til person hvordan man liker noe. Jeg har søkt litt på fornebu klinikken og colusseum da, men jeg falt rett og slett pladask for fornebu klinikken me det samme for å si de dumt!! Kan du fortelle hvordan det gikk? Lå du lenge der? osv? hva er best? soft gel, silikon anatomisk FORMSTABIL,silikon rund FORMSTABIL, saltvannsprotese? skjønner ingenting av desse Håper på svar raskt!! Takk på forhånd
Rødtoppen86 Skrevet 5. mars 2010 #17 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har søkt litt på fornebu klinikken og colusseum da, men jeg falt rett og slett pladask for fornebu klinikken me det samme for å si de dumt!! Kan du fortelle hvordan det gikk? Lå du lenge der? osv? hva er best? soft gel, silikon anatomisk FORMSTABIL,silikon rund FORMSTABIL, saltvannsprotese? skjønner ingenting av desse Håper på svar raskt!! Takk på forhånd Oi, har ikke fått med meg at du har skrevet, men kan svare selv om det er litt lenge siden. For meg gikk det veldig bra med selve operasjonen og implantatene. Det som ikke gikk bra var at jeg reagerte på den lette narkosen og kastet opp resten av dagen og ikke tålte Pinex Forte, så det ble med Paracet. Var skikkelig gøy med narkosen egentlig, for det ene øyeblikket lå jeg der på benken med veneflon i armen, og så våknet jeg plutselig i senga like etterpå. Mener å huske at jeg ble operert ca halv to og dro fra klinikken i femtiden. Ikke så lett å huske, men det var deromkring. Hva som er best av alle variantene kan jeg ikke svare deg på, for det avhenger av brystene dine. Jeg hadde litt bryster fra før av som var smale, så jeg fikk veldig høy profil, runde og ru proteser over muskel, og det var formstabil gele. Er superfornøyd med resultatet og synes brystene ser kjempeflotte og ekte ut.. Ikke noe trill runde baller midt på brystkassa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå