Gjest Slegga Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Noen her som klarer å knyte knute med kuken (når den er slapp selvsagt)??? Jeg kan!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Noen her som klarer å knyte knute med kuken (når den er slapp selvsagt)??? Jeg kan! Fint for deg. Jeg tror ikke et sekund på deg. Bevis?
Gjest slegga Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Mulig vedkommende har laaaaang forhud Nei, jeg bruker selve kuken. Knyter ikke hardt selvsagt. Er veldig forsiktig, og det er ikke sånn knute man knyter skoene med. Bare en slapp knute av enkleste sort
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Noen her som klarer å knyte knute med kuken (når den er slapp selvsagt)??? Jeg kan! Ok, tissen din er vel tynn da.
Sissan Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Ok, tissen din er vel tynn da. Tror nok heller han vil ha frem at den er lang Når den er slapp.....
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Nei, jeg bruker selve kuken. Knyter ikke hardt selvsagt. Er veldig forsiktig, og det er ikke sånn knute man knyter skoene med. Bare en slapp knute av enkleste sort Ønsketenkning. Hvor lang er så denne tissen det går an å knyte knute på?
Gjest slegga Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Tror nok heller han vil ha frem at den er lang Når den er slapp..... Neida, den er ikke spesielt lang. Litt kanskje. 14,2cm slapp. litt tynn. Hard er den 19,5cm Greia er at den er veldig myk og tøyelig når den er slapp. Prøvde å knyte den en gang før sugetur. Men med ett hun begynte å suge på hodet, og den ble hardere, ja så knyta den seg opp
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 Nå har jo ikke jeg kuk da, men har ingen problemer med å knyte dobbelknute på puppene...
Gjest Invicta Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 Nå har jo ikke jeg kuk da, men har ingen problemer med å knyte dobbelknute på puppene...
Berentsens Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 Noen her som klarer å knyte knute med kuken (når den er slapp selvsagt)??? Jeg kan! Bruker den som slips da, eller er det sløyfe?
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #17 Skrevet 9. januar 2010 Jeg kan bruke rumpa som spisebord og tissen som fiskesang. Slå den dere.
Kjetil S. Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 Noen her som klarer å knyte knute med kuken (når den er slapp selvsagt)??? Jeg kan! Det finnes ikke tvil i min sjel om at dette er en egenskap som svært mange menn burde ha kunnet i fra tid til annen... -Og i enhver tilstand...!!!! :-))))
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #19 Skrevet 9. januar 2010 Noen her som klarer å knyte knute med kuken (når den er slapp selvsagt)??? Jeg kan! Så hyggelig at du knytter tissen din. Flott at du har en fritidsaktivitet, og at du deler denne med resten av verden. Veldig konstruktivt. Kanskje det er kjekt å prøve å skaffe seg noen venner også, i tillegg til tissen din?
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #20 Skrevet 9. januar 2010 Dårlig sjekketriks. Kvinner liker ikke forknytte menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå