Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Når jeg var lita husker jeg at vi hadde noe greier som vi skylte munnen med etter at vi hadde pusset tennene, som gjorde at tennene ble røde der vi ikke hadde pusset godt nok. Noen som vet om noe sånt fremdeles finnes?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Det finnes fortsatt (husker ikke hva det heter). Få apoteket til å bestille det inn til deg.
Aurela Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Når jeg var lita husker jeg at vi hadde noe greier som vi skylte munnen med etter at vi hadde pusset tennene, som gjorde at tennene ble røde der vi ikke hadde pusset godt nok. Noen som vet om noe sånt fremdeles finnes? Sikker på at dette ikke er røde sugetabletter? Husker vi fikk det fra colgate for noen år siden i forbindelse med tannmåneden, ren munn måneden, eller hva det er de har en gang i året. Spør på apoteket om de har noe sånt, eller så kan du jo sende en mail til colgate eller lignende, mulig de har noe på lager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå