Gjest Gjest_hei_* Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Øh...jeg skal vaske ut leiligheten og da er det jo vanlig at man vasker utsiden av vinduene vel? Men det er jo minus 16 grader her! Er det mulig å vaske de da?? Blir det fint? og en ting til de brettene som er i stekovnen, de er jo kul umulig å få ren..?? Er jo masse innsvidde flekker...what to do??
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Når det gjelder vinduene tror jeg jeg ville droppet det, hvis det ikke går an å vaske med noe som har et lavere frysepunkt enn -16... Stekeplatene kan du prøve å la stå i ovnen mens du varmer en langpanne med salmiakkvann på ca 50 grader. Litt usikker på hvor lenge, men jo lengre jo bedre, i hvert fall 1/2-1 time. Da blir det meste både i ovnen og på platene greiere å skrubbe vekk etterpå.
Gjest strykebrett Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Sprit i vaskevannet pleier å funke, men har aldri prøvd det i så lav temperatur da.
Kjetil S. Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Øh...jeg skal vaske ut leiligheten og da er det jo vanlig at man vasker utsiden av vinduene vel? Men det er jo minus 16 grader her! Er det mulig å vaske de da?? Blir det fint? Konsentrert (ublandet) spylervæske til bil - Kan det være noe??
Miss Puddel Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Konsentrert (ublandet) spylervæske til bil - Kan det være noe?? det funker helt fint, det har jeg gjort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå