Wonders Skrevet 7. januar 2010 #1 Del Skrevet 7. januar 2010 Hammersborgtunellen/ Pilestredet Dette er grunnen til at det er kø kø kø og farlige forbikjøringer her i området. Nesten rett etter du kommer opp av tunellen er det blitt miljøfil på høyre side. Før gangfeltet. Obs Obs asså, skal du videre opp i pilestredet må du klemme deg inn mellom busser og taxier og bytte fil midt på buss-stoppet så du ikke risikerer å kjøre mot sas hotellet og rundt, eller risikerer at du ligger i feil fil... og ingen slipper deg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_lille my Skrevet 9. januar 2010 #2 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja, dette oppdaget jeg plutselig her om dagen, skjønner ikke hva man har tenkt her, dette er jo direkte trafikkfarlig og helt håpløst i rushtrafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 11. januar 2010 #3 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er jo meningen å avhjelpe rushtrafikken, så hvis dere tar bussen, så skjønner du nok hva de har tenkt likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lille my Skrevet 12. januar 2010 #4 Del Skrevet 12. januar 2010 Skjønner jo at bussene må frem, og jeg har ofte tatt bussen fra stoppestedet der. Men bussene må bytte til venstre felt rett etter busstoppet, og vi som skal opp pilestredet må presse oss inn i høyre felt rett ved busstoppet. Ser ikke at det vil avhjelpe bussen så mye, det kommer uansett til å bli farlige situasjoner og kø, spesielt i rushtrafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 26. januar 2010 ta bussen ??? Jeg bor ikke på disse stedene i det hele tatt, og å smyge seg inn og ut av filer på så kort strekkning + alle fotgjengere i området er jo ikke den beste måten å løse problemet på da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå