Gjest Gjest_annonym_* Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Jeg er snart ferdig med mitt første cerazette-brett (har fire piller igjen) og jeg har nettopp hatt vanlig mensenblødninger i en uke. Jeg fant ut at jeg hadde begynt på feil side av brettet. Skal jeg fortsette ut det brettet jeg er på nå og begynne rett på neste, eller må jeg vente med å begynne på neste brett til jeg får mensen?
Gjest megvel Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Pillene er de samme gjennom hele brettet...?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Pillene er de samme gjennom hele brettet...? Er de? Helsesøstra sa det var viktig at jeg starta da jeg hadde mensen, på den øverste siden av brettet. Men jeg tok nederste i stedenfor øverste. Trodde ikke de hadde funka siden jeg hadde normal menstuasjon. Men jeg kan alstå fortsette på neste brett? Er alle pillene like?
Mangopai Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Alle pillene er helt like, og du skal fortsette uten opphold på nytt brett Eneste grunnen til å starte øverst er vel for å ha oversikt om du har tatt dagens pille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå