Gjest AnoNym... Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Og jeg får for all del håpe at det er pga at jeg har gått ned et par 2-3 kg... hm. ups.. Eller skulle jeg kansje vurdere en test. :/ Vet ikke helt om jeg er klar for mamma livet enda nei. men det er jo ikke sikkert da så får jo bare håpe på det beste.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Og jeg får for all del håpe at det er pga at jeg har gått ned et par 2-3 kg... hm. ups.. Eller skulle jeg kansje vurdere en test. :/ Vet ikke helt om jeg er klar for mamma livet enda nei. men det er jo ikke sikkert da så får jo bare håpe på det beste. Ja, kanskje smart å ta en test - i stedet for å gruble og kverne over ting som kanskje ikke er tilfelle.
Gjest AnoNym... Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Ja, kanskje smart å ta en test - i stedet for å gruble og kverne over ting som kanskje ikke er tilfelle. Ja. :-) uff får litt magetrøbbel av å tenke på det, egentlig er det jo 8 dager senere en vanlig for pleier og ha 21 dagers syklus:/ Men det kanjo komme av så mangt.. Men må vente til jeg får penger. For har for øyeblikket ikke råd til noen test hehe... Og tør ikke si det til typen min heller. Synes jeg er litt øm i puppene også, men får håpe det er mensen som kommer forsinka.. Ellers så tror jeg jeg dævver. o- ow... Jeg har vært litt uggen også men det er sikkert bar einfluensa.. SOm jeg sier til meg selv:) :fnise:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå