Gå til innhold

UPS...


Fremhevede innlegg

Gjest AnoNym...
Skrevet

Og jeg får for all del håpe at det er pga at jeg har gått ned et par 2-3 kg... hm. ups.. Eller skulle jeg kansje vurdere en test. :/

Vet ikke helt om jeg er klar for mamma livet enda nei.

men det er jo ikke sikkert da så får jo bare håpe på det beste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og jeg får for all del håpe at det er pga at jeg har gått ned et par 2-3 kg... hm. ups.. Eller skulle jeg kansje vurdere en test. :/

Vet ikke helt om jeg er klar for mamma livet enda nei.

men det er jo ikke sikkert da så får jo bare håpe på det beste.

Ja, kanskje smart å ta en test - i stedet for å gruble og kverne over ting som kanskje ikke er tilfelle.

Gjest AnoNym...
Skrevet
Ja, kanskje smart å ta en test - i stedet for å gruble og kverne over ting som kanskje ikke er tilfelle.

Ja. :-)

uff får litt magetrøbbel av å tenke på det, egentlig er det jo 8 dager senere en vanlig for pleier og ha 21 dagers syklus:/

Men det kanjo komme av så mangt..

Men må vente til jeg får penger.

For har for øyeblikket ikke råd til noen test :sjenert:

hehe... Og tør ikke si det til typen min heller.

Synes jeg er litt øm i puppene også, men får håpe det er mensen som kommer forsinka.. Ellers så tror jeg jeg dævver. :jepp:

o- ow...

Jeg har vært litt uggen også men det er sikkert bar einfluensa.. SOm jeg sier til meg selv:) :fnise: :fnise: :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...