Gå til innhold

Psoriasis artritt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 52 år og har hatt psoriasis i 40 år og fikk diagnosen psoriasisartritt for 16 år siden. Jeg har hatt en hissig sykdom de siste årene og har måttet sette inn protese i begge knær og en hofte i løpet av 21 mnd. Har gått på MTX siden mai og har akkurat startet med biomedisinen Humira. Er det flere her med samme diagnose og som går på Humira eller Enbrel?

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet
Jeg er 52 år og har hatt psoriasis i 40 år og fikk diagnosen psoriasisartritt for 16 år siden. Jeg har hatt en hissig sykdom de siste årene og har måttet sette inn protese i begge knær og en hofte i løpet av 21 mnd. Har gått på MTX siden mai og har akkurat startet med biomedisinen Humira. Er det flere her med samme diagnose og som går på Humira eller Enbrel?

Hei.

Ja vi er flere her inne( selv om jeg ikke er registrert som annet enn gjest) med diagnosen psoriassis artritt og som går på Humira. Jeg har gått på MTX i mange mange år også men siden vi prøver å bli gravide har jeg sluttet med denne medisinen for et år tilbake. Humira har jeg gått på i snart 3 år tilsammen, Har i perioder vært møkk lei av sprøyter og piller og klarte rett og slett ikke ta medisinene mine. Humira fungerer ganske greit egentlig. Synes kankje jeg begynner å miste litt effekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...