Gå til innhold

Intimvask?


Gjest Gjest_Monica_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Monica_*

Hei :)

Når jeg vasker meg nedentil pleier jeg å bruke en finger opp i skjeden for å vaske ut "gammel moro" og slim/utflod...

Har lest et sted at det ikke er bra å gjøre det? Jeg gjør det hver dag når jeg dusjer :sjenert: Hva kan være farlig med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elfrida

Jeg ville ikke putta såpe inn der i hvert fall. Tror ikke det skader å putte inn en finger og rote litt rundt, men det er jo helt unødvendig, da skjeden renser seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedemiljøet skal helst ikke renses utenfra, fordi det forstyrrer miljøet der. Det er lite sannsynlig at det skjer så mye mer enn at du eventuelt får en bakterieubalanse eller en soppinfeksjon som kan trenge behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Hufsa_*
Skjedemiljøet skal helst ikke renses utenfra, fordi det forstyrrer miljøet der. Det er lite sannsynlig at det skjer så mye mer enn at du eventuelt får en bakterieubalanse eller en soppinfeksjon som kan trenge behandling.

Ja, bakterieubalanse kan føre til at underlivssoppen får et bedre levemiljø. Jeg ville ikke vasket så mye der i og med at det stort sett renser seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...