Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hva tenker dere når dere ser på Lars Monsen, jegeren og fangstmannen?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 ....at han er stygg, men nok en ekte viking. Klarer seg sjæl, men er litt dum siden han hooka opp med hun der hva hun nå heter...som absolutt virker som en brunettebimbo.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Jeg kjenner til eksen hans, og etter min mening er hun mye mer viking enn han noen gang kommer til å bli!
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Jeg kjenner til eksen hans, og etter min mening er hun mye mer viking enn han noen gang kommer til å bli! Det var vel derfor hun er eksen hans da. Han takla ikke å ha en dame som var tøffere enn han. Er ikke det viktingtakter da?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Det var vel derfor hun er eksen hans da. Han takla ikke å ha en dame som var tøffere enn han. Er ikke det viktingtakter da? Det er ikke umulig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå