LekeHusmor Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Hvilken kjendiskokk ville du helst blitt servert og spist en middag av/med? Jeg tror jeg hadde gått for Gordon
Gjest Problematique Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Som jeg skrev i boka di: Jamie Oliver! Mmmm Jamies italienske mat, nam nam
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 ingen tvil.. jamie oliver:) MEn.. kunne tenkt meg både hellstrøm å han kokken i 4 stjerners middag på tvnorge også! de er litt strenge begge to.. liker det:p
Gjest spisegjest Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 For matens del: Skye Gyngell eller Geir Skeie. Pga kokken selv: Si King.
Nilma Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Eller Madhur Jaffrey! (Ok, det var kanskje ikke bare én... )
Gjest Emera Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 Nigella! Selv om hun egentlig ikke er kokk, da. Ellers kanskje James Martin.
Gjest Bianca26 Skrevet 7. januar 2010 #12 Skrevet 7. januar 2010 Hvilken kjendiskokk ville du helst blitt servert og spist en middag av/med? Jeg tror jeg hadde gått for Gordon Står i mellom Gordon Ramsey og Jamie oliver. Tror kanskje jamie oliver. Han får det å lage mat til å virke gøyalt og han virker så hyggelig og sprudlende. Gordon Ramsay er litt skummel. Hadde ikke turt å delta i matlagingen sammen med han iallefall. Da hadde han vel klikka i vinkel av matlagingskunnskapene mine hehe
Gjest Frosk Skrevet 7. januar 2010 #13 Skrevet 7. januar 2010 Måtte nok blitt Jamie Oliver - eller kanskje jeg skulle plaget Gordon Ramsay litt, han er jo ikke akkurat kjent for å være veggisvennlig
-Englefjes- Skrevet 7. januar 2010 #15 Skrevet 7. januar 2010 Eivind Hellstrøm. :rødme: Eller Rick Stein. Og Ingrid Espelid Hovig. Fins det en søtere gammel dame enn henne?
LekeHusmor Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 8. januar 2010 (endret) Eivind Hellstrøm. :rødme: Eller Rick Stein. Og Ingrid Espelid Hovig. Fins det en søtere gammel dame enn henne? Absolutt ikke Men hun lager kanskje ikke den mest spennende maten men hun kunne nok lært vekk en ting og to om kraftkoking! Hadde ikke sagt nei til denne norske nykommeren heller Har faktisk spist maten han har laget en gang før - og gjør det gjerne igjen! Endret 8. januar 2010 av LekeHusmor
Gjest Emera Skrevet 8. januar 2010 #17 Skrevet 8. januar 2010 Nå kom jeg på en til det hadde vært kjekt å spise... sammen med: Niklas Ekstedt.
Brunhilde Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 Uansett om Nigella er kokk eller ikke...middag hos henne ville vært hyggelig. Hvis det må være en kokk, så velger jeg glatt Anthony Worrall Thompson.
Wonders Skrevet 11. januar 2010 #20 Skrevet 11. januar 2010 Gary Rhodes, åj, så på bildene her, visste ik han var så trent før, nå er han blitt litt eldre ja... http://images.google.no/images?hl=no&r...sa=N&tab=wi OG Chef Keith Floyd http://images.google.no/images?hl=no&u...oq=&start=0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå