Gjest Hjelp! Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Hva gjør jeg, funker det å steke dem på rist, eller kan jeg smøre stekebrettet med margarin??
Gjest Hjelp! Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Jaja...fant ut av det selv folkens, sto bakepapir/smurt bakeplate bak på bakken...
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Kommer du over med noen nystekte boller når de er ferdige?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Smakte bollene, eller fikk du vondt i magen av å spise så mange? Egentlig godt at du la spørsmålet ut her, for da kan kanskje andre unge også lære at det fantes en verden før bakepapir ble oppfunnet. Var ikke meningen å være spydig altså. Jeg syntes det bare var litt morsomt på en måte og også rart at verden har forandret seg så mye på 20 år. Men for all del, selv kan jeg ikke melke kyr for eksempel...
Gjest Hjelp! Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Bollene smakte utmerket takk Nei, jeg synes det er litt morsomt selv, hvordan enkelte ting kan være en selvfølge for noen og et stort spørsmålstegn for andre Jeg var aldeles blank, holdt en knapp på å bruke rist til heg leste bakpå posen (for det var selvfølgelig ferdig-pose med tørrvarene )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå