Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 jeg ha nettopp blitt sammen med en gutt, vi har kjent hverandre i 3 år jeg har alltid hatt et godt øye, vi har vært sammen i tre mnd, de første ukene snakket han om sin fortid og ville starte forholdet med åpne kort, han fortalte også at han har hatt sex med en hore da han var bortreist. jeg forkastet meg med tanken, men noen ganger så får jeg stygge bilder i hodet. jeg synes personlig jeg har fordøyd dette fint, med tanken på at vi ikke var sammen, selvom jeg likte han. så jeg lurer på , hva synes dere egentlig om dette? jeg synes det er flaut også, men .. har dere jenter erfart at dere nåværende type har hatt sex med en hore? og hvordan har dere taklet det? eller bare overdriver jeg nå?
Supramundane Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Jeg hadde ikke hatt lyst til å vite det. Men alt som har kommet frem av fortiden til min samboer er ikke noe jeg tenker mye på, jeg har også en fortid. Hvis han uoppfordret hadde fortalt meg at han har hatt sex med en hore ville jeg nok spurt om han hadde testet seg for kjønnssykdommer etterpå - slik at jeg selv ikke hadde fått noe.
Ms Looselips Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Enda godt det var før dere ble sammen Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert, sikkert med avsmak ja... Men som sagt over: test test test!
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Jeg synes det er så uetisk å bruke prostituerte, at jeg hadde fått problemer med å respektere ham. Det finnes kanskje kvinner som gjør dette frivillig, veloverveid og uten store følelsesmessige problemer, men det er mer typisk at prostitusjonen ikke er ønsket, det er mange som er tvunget eller presset, mange som går inn i prostitusjon pga selvhat etter incest og overgrep eller andre psykiske problemer, eller må prostituere seg for å finansiere narkoavhengighet. Det er mye lidelse bak prostitusjon, og jeg er ikke komfortabel med en mann som driter i hvordan det er for kvinnen, bare han får gnukket snoppen. Dersom han han hadde utviklet seg og tatt avstand fra det han hadde gjort på en troverdig måte, ville jeg bedømt ham fra det han er i dag, ikke for fortiden. Men jeg kunne ikke vært sammen med ham om han fortsatt syntes det var en grei ting å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Takk og adjø hadde jeg sagt! Viser jo bare at han ikke greier å få seg noe "bedre".. Misforstå meg rett her..
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Alle kvinner er horer på et eller annet vis. Ser ikke problemet.
Gjest Gjest gjesten Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Hei! Er ikke jente, men slenger inn et synspkt for det. Synes du skal ta det med ro. At han forteller deg noe slik betyr at han har stor tillit til deg. Det er mange gutter og menn som har slike erfaringer, de fleste vil nok neppe fortelle det til sine fremtidige partnere. Og tro meg, det er ikke slik at det er "taperne" som besøkt gledespiker. Mht. sykdommer så er de fleste jentene veldig nøye med å bruke beskyttelse, så det er nok mye større sjanse for få sykdommer fra en tilfeldig ONS i fylla. Og det er langt i fra slik at alle som selger sex for penger er stakkarslige vesener som er tvunget ut i dette. Mange mennesker er faktisk fullt i stand til å ta egne valg, selv om en stor andel mennesker i dette landet mener det motsatte. Det er den tabloide versjonen som feministene stort sett ukritisk har fått lov å formidle gjennom media stemmer ikke med virkeligheten.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 Æsj. En mann som ikke har mer etisk sans enn som så hadde jeg dumpet tvert.
Gjest Huffsa Skrevet 7. januar 2010 #10 Skrevet 7. januar 2010 Dersom det var etter bare 3 mnd hadde jeg dumpet han. Jeg syntes sånn er ekkelt og fullstendig lavmål.
Chiyo Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 (endret) Om jeg fant ut at typen min hadde hatt sex med en hore hadde jeg blitt veldig skuffet. Fordi jeg føler at menn som kjøper sex ikke har ordentlig respekt for kvinner. Kvinner er ikke en maskin en kan putte penger på for å få det en vil ha. Vi er ikke et leketøy, men et menneske med følelser. Dessuten er det masse triste historier innenfor prostitusjon. Menneskehandel for eksempel. Sier ikke at denne personen ikke har respekt for kvinner. Det vet jeg ikke noe om, men jeg hadde spurt han om hvorfor han kjøpte sex og om han i det hele tatt tenkte på hvorfor denne kvinnen jobbet som hore i det hele tatt. Hun må selvfølgelig leve av noe også, men jeg hadde ikke greid å bange en dame så hun kunne mate barna sine ellerno. Da hadde jeg heller gitt henne penger uten å ta noe for det. Endret 7. januar 2010 av Chiyo
Gjest Mann26 Skrevet 7. januar 2010 #12 Skrevet 7. januar 2010 Det er ingen normale gutter/menn som kjøper fitte. Seriøst!
Caramello Skrevet 7. januar 2010 #13 Skrevet 7. januar 2010 (endret) Huff.. Vet rett og slett ikke hva jeg ville gjort jeg... Er forkastelig å ha seg med en prostituert. Men samtidlig... Hvis ei jente drar ut på byen for å få seg et ONS, så får hun det, uansett hvem hun er, hvordan hun ser ut, etc... Hvis en gutt gjør det samme, så har jenter høye krav til mannfolket, han må være snill, kjekk å se på osv osv... Så det virker som om at det er lettere å få seg et ONS når man er jente, enn når man er gutt. Jeg mener ikke på noen som helst måte at det er riktig av enn mann å kjøpe sex, men jeg synes det er like forkastelig av ei jente å ha seg med en ny fyr hver helg... Og mannfolka har kanskje ikke den muligheten alltid... Da kan de alltids ty til ei som er prostituert. Endret 7. januar 2010 av Jente85
Øs pøs Skrevet 7. januar 2010 #14 Skrevet 7. januar 2010 Usj, tenk der har han betalt for at ei dame skal ligge å skræve, mens han jukker som sikkert 5mann den dagen på henne. På bakrommet står det en kar å tar pengene etter han har gått, og tvinger dama ut i gaten for å plukke opp nye kunder. Alle har det nødvendigvis ikke slik. Men nekter å tro at ei dame trives med å være prostituert. Faktumet er vel at så mange som 10%av mannfolk har kjøpt sex, så det er nokk flere enn man tror. Selv ville jeg nokk ha hatt problemer med det, men om jeg hadde gjort det slutt, det tror jeg egentlig ikke.
Gjest pysj-dama Skrevet 7. januar 2010 #15 Skrevet 7. januar 2010 Det er ingen normale gutter/menn som kjøper fitte. Seriøst! Jo, det er det!
Øs pøs Skrevet 7. januar 2010 #16 Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg mener ikke på noen som helst måte at det er riktig av enn mann å kjøpe sex, men jeg synes det er like forkastelig av ei jente å ha seg med en ny fyr hver helg... Og mannfolka har kanskje ikke den muligheten alltid... Da kan de alltids ty til ei som er prostituert. Så du mener at jeg er like forkastelig for at jeg har ons nå og da, som en man som kjøper sex av ei hore sannsynligvis utsatt for tvang, menneskehandel, dop ol? Endret 7. januar 2010 av Øs pøs
Gjest megler smekk Skrevet 7. januar 2010 #17 Skrevet 7. januar 2010 Ja du overdriver. Ser ikke problemet.
Caramello Skrevet 7. januar 2010 #18 Skrevet 7. januar 2010 Så du mener at jeg er like forkastelig for at jeg har ons nå og da, som en man som kjøper sex av ei hore sannsynligvis utsatt for tvang, menneskehandel, dop ol? Spørs hva du mener med nå og da, det da... Synes det er forkastelig at folk har seg med hvem-som-helst ja! Man blir jo fort stemplet som billig, og det er jo akkurat det de er også (ikke alle, men de som har seg med ett nytt mannfolk hver helg).Men det er selvfølgelig mye værre å kjøpe seg ei hore!
Gjest Mann26 Skrevet 7. januar 2010 #19 Skrevet 7. januar 2010 Spørs hva du mener med nå og da, det da... Synes det er forkastelig at folk har seg med hvem-som-helst ja! Man blir jo fort stemplet som billig, og det er jo akkurat det de er også (ikke alle, men de som har seg med ett nytt mannfolk hver helg).Men det er selvfølgelig mye værre å kjøpe seg ei hore! Jeg er enig med deg. One-night-stand kings and queens er nesten like ubrukelige som horebukker. Jeg er rimelig fornøyd med at det finnes jenter som klarer å holde tunga rett i munnen og få bekreftelser gjennom sunne handlinger (idrett og sosialisering) når de er single. Løssluppne jenter kan du få billig av meg Tenk deg selv: Gifte deg med ei berte som har 20-30 gutter på samvittigheten. UTGÅR!
Øs pøs Skrevet 8. januar 2010 #20 Skrevet 8. januar 2010 Spørs hva du mener med nå og da, det da... Synes det er forkastelig at folk har seg med hvem-som-helst ja! Man blir jo fort stemplet som billig, og det er jo akkurat det de er også (ikke alle, men de som har seg med ett nytt mannfolk hver helg).Men det er selvfølgelig mye værre å kjøpe seg ei hore! Det kan gå uker og måneder mellom hver gang, eller jeg kan dra med et nytt mannfolk hjem 4 helger på rad. Jeg tar ikke hvem som helst for å si det sånn. Og jeg må ha kjemi med han selvsagt. Enkelte blir pulevenner, andre har jeg en liten romanse med. Og noen har blitt slike "vi møtes tilfeldig på byen og blir med hverandre hjem" venner. Mange forblir med den natten. Jeg er singel, og triver med ons. Og for all del, kall meg billig. har erfaringer jeg ikke ville vært foruten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå