Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går rundt og sikler på slike epilatorer. Hva er deres erfaringer med epilator? Eller for å være mer spesifikk; virker det?

Får den med alle hårene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er over 30 og begynte selv med epilering for kun et par år siden. Pysete som jeg er av meg, hadde jeg ikke turt å prøve det tidligere, fordi jeg var redd det ville gjøre forferdelig vondt. :redd: Når sant skal sies, så lugget det litt første gangen, men det var langt i fra så fælt som jeg hadde forestilt meg. (Jo lengre hårene er, jo mer lugger det.) De tar alle hår, ja, forutsatt at de ikke er for korte, da... Man får røde prikker på beina etterpå, men det går fort over og blir borte. Hvis du bestemmer deg for å kjøpe en epilator, så legg noen ekstra kroner i den slik at du får en maskin med et slags blålig lys. -Det gjør det mye lettere å se alle hårene :) Lykke til!

Skrevet

Jeg bruker epilator endel, istedenfor å surre med voksing av meg selv (som bare ender med masse klin).

Synes det fungerer ganske bra, og har vært en fast tilhenger siden jeg kjøpte meg en. Om man har ca. "riktig" hårlengde får den med seg alt, kan hende det er noen bitte bitte små som den ikke får med seg, men det tar jeg bare høvelen over i full fart :)

Er også greit å skrubbe huden etter bruk av epilator (og voks) for å unngå inngrodde hår :)

Så jeg vil anbefale deg til å kjøpe en

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...