Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #21 Skrevet 6. januar 2010 Kjære vene! Du kan ikke sammenlikne små pupper med liten k*k. Liten k*k betyr i verste fall redusert funksjonalitet, mens små pupper er smak og behag. SLUTT Å TENK på det og skjønn at det finnes menn som liker små sikkert like mye som andre liker store, OG det finnes menn som liker begge deler! driter i hva andre menn synes er ikke det jeg bryr meg om. føler meg bad ifth typen, Og man skulle jo ønske og føle seg som sexy foran typen og ikke tenke at alle andre er penere.. og at han kikker på de og ikke deg selv. Er jo ikke mitt livs sentrum men blir jo ganske frustrert og deppa til tider. det burde jo folk forstå.men kansje ikke du som ikke er født til og skulle ha pupper.
Gjest Gjest_Eir_* Skrevet 6. januar 2010 #22 Skrevet 6. januar 2010 Emm er det fint med både store, små og alt i mellom. Min erfaring er at puppene passer til den kroppen som bærer dem. Er kansje litt spesiell, men synes små pupper er mer erotisk... Husk at alle har ting de er usikker på! Jeg er en av de kvinnene som godt kunne tenkt meg litt mindre pupper. Du går fort lei av at menn ikke ser deg i øynene! Du blir lei av å avkrefte at du har fått silikon. Hun med puppene er ikke den kuleste beskrivelsen. Finne klær som sitter pent er vanskelig. Bh er vanskelige å finne i de "vanlige" butikkene. For ikke å snakke om en sportsbh som gjør at øynen ikke ramler ut av hodene på medlemmer av hankjønn på Sats. Og ikke minst lever du konstant med frykten for at de neste morgen er nede ved knærene.... :gjeiper:
Mr. Jones Skrevet 6. januar 2010 #23 Skrevet 6. januar 2010 Takk. Sånn tenker jeg ofte.. helt til vi setter på f.eks porno, eller ser på film,så detter stoltheten vekk igjen.:fnis: eneste jeg har sett med mindre pupper en meg er lisbeth salander. hehe.. Nei det finnes ikke porno der damene har små pupper... Dere synes tydeligvis selv at det er bra at "alle" menn liksom liker store pupper... jaja, bare sitt der og tro det mens dere synes synd på dere selv
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #24 Skrevet 6. januar 2010 Emm er det fint med både store, små og alt i mellom. Min erfaring er at puppene passer til den kroppen som bærer dem. Er kansje litt spesiell, men synes små pupper er mer erotisk... Husk at alle har ting de er usikker på! Jeg er en av de kvinnene som godt kunne tenkt meg litt mindre pupper. Du går fort lei av at menn ikke ser deg i øynene! Du blir lei av å avkrefte at du har fått silikon. Hun med puppene er ikke den kuleste beskrivelsen. Finne klær som sitter pent er vanskelig. Bh er vanskelige å finne i de "vanlige" butikkene. For ikke å snakke om en sportsbh som gjør at øynen ikke ramler ut av hodene på medlemmer av hankjønn på Sats. Og ikke minst lever du konstant med frykten for at de neste morgen er nede ved knærene.... :gjeiper: Hi hi. Det var dagens ja. men er vel ikke for mye og be den hellige skaper om en simpel stor a eller liten b? *viske stille*
toth Skrevet 6. januar 2010 #25 Skrevet 6. januar 2010 Store var morro til jeg var ca 16-17, men nå foretrekker jeg lett små. Og angående porno med jenter som har små pupper så finnes det og søk på det på feks en side som youporn eller noe sånt
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #26 Skrevet 6. januar 2010 hmm.. Er visst mange som har det slik. Sånn som jeg tenker skulle man trodd jeg avr den eneste i verden som hadde små pupper Han hadde vel ikke fått den opp da han tok på de om ikke han likte de? Kansje jeg bare må prøve å få tankene fra det.. men er jo ikke så lett heller.. Kansje jeg heller burde begynne og trene rumpa mi litt istedet og fokusere på det..
Gjest Gjest_Eir_* Skrevet 6. januar 2010 #27 Skrevet 6. januar 2010 Kommer langt med en dose realisme og selvironi :gjeiper: Tror desverre ikke du kommer så langt med bønn. Det må nok en investering til..eventuelt håpe du får litt større hvis du en gang skal amme. Har venninner som har fått et "boost" etter amming. Skulle bare mangle etter barnefødsel at du fikk ett ønske eller to... Ikke bryr deg om at kjæresten din ser på andre. Han er en mann og vet ikke bedre Han trenger bare litt trening! Du kan jo prøve å ta litt igjen; stirre åpentlyst (like tydelig som han gjør) om det kommer en kjekk mann forbi. Gjerne isped et par kommentarer om hvor kjekk han er. Ikke på en slem måte, men med glimt i øye.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #28 Skrevet 6. januar 2010 Alt av større pupper er jo ikke hengende jur Jeg tror han overdriver "avskyen" litt for å hjelpe deg, men i stedet for å tolke det som falskt, kan du sette pris på at det er viktig for ham at du har det godt med deg selv. Store bryster trekker oppmerksomhet, mens jeg får gå i fred med mine små på gaten Hadde en gang en episode på Oslo S, plutselig mange menn som gikk forbi som bare falt ut av virkeligheten og zoomet hypnotisert inn på brystet mitt, noe som ALDRI har skjedd før. Det viste seg at en knapp i blusen hadde gått opp, og med pushup var det litt antydning til kløft der... Store bryster trekker oppmerksomhet fordi de viser. Mine som er mindre enn 75A, blir skjult av klær. Toppløs gidder menn å sjekke ut mine pupper også, og da får jeg også komplimenter. Menn kikker på attributtene til alle jenter rundt seg, hele tiden. Har du en flott rumpe, pene bein, fine bryster, smal midje, de får det med seg. Både når de er single og når de er i forhold. Noen menn er puppefetisjister og synes at det viktigste for en kvinne er brystene (enten de liker dem små eller store), i mediene kan en få inntrykk av at omtrent alle menn er slik, men det stemmer ikke. Små og faste har mange fans, og selv de som synes at større er penest, blir oftest mer enn kåte nok av en med mindre også. Mange synes at rumpe eller bein er det som gjør kvinnekroppen sexy, det er til og med gutter som synes at bryst er like lite interessant som kneskåler. Prøv å sette deg som mål å vokse fra stemmene i hodet som sier at din kroppstype er mindreverdig, uakseptabelt og noe å skamme seg for. Små, nette, faste bryster, er en av mange måter å ha fine pupper på. Framhev det du liker med kroppen din, tren og gled deg over at du blir sporty, og pynt deg med klær, sminke og stell håret. Du kan gå med masse fine topper som er litt avslørende, uten å se vulgær ut. Topper som fremhever nakne skuldre er fint. Vis frem rumpe og bein, eller midje, eller hår, eller hva du enn liker ved deg selv. Kvitt deg med tanken om at så lenge pupper "mangler", spiller det ikke noen rolle om du er fin ellers. Å være kvinne er så utrolig mye mer enn å lagre mye fett i melkekjertelområdet. Sjekk denne linken, fotogalleri som viser bryster i mange former og størrelser. Siden er laget av jenter, for å vise andre jenter at virkeligheten ikke er bare symmetriske opererte bryster i DD-cup. Du får også se at mange av damene du vil beundre og misunne når du ser dem med klær, egentlig er like redd for å skuffe mannen når de tar av seg bhen, som det du er. Hvis det er som du frykter, at kjæresten din egentlig foretrekker store bryster, så er det en enda større kjærlighetserklæring til deg at det er deg han har valgt. ' Det tok meg lang tid å få et mer realistisk syn på hvor mye pupper betyr, og dermed hva det betyr, og hva det ikke betyr, at jeg har lite av denslags. Nå synes jeg at også små bryster kan være sexy, hvis en jente lar dem vise. Og det er faktisk det du trenger at kjæresten din gjør, at han synes du og kroppen din er sexy. Ingen av oss er egentlig den mest perfekte kvinnen i verden, men det går an å elske og bli tent av noen som ikke er perfekt, og det går an å ha et annet syn på hva som er perfekt enn kameramannen som filmer Baywatch. Komplekser er ikke noe å spare på, bestem deg for at livet ikke bare er for jenter med C-cup, og at du ikke trenger å tilfredsstille dem som faktisk har en ensporet smak. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #29 Skrevet 7. januar 2010 Alt av større pupper er jo ikke hengende jur Jeg tror han overdriver "avskyen" litt for å hjelpe deg, men i stedet for å tolke det som falskt, kan du sette pris på at det er viktig for ham at du har det godt med deg selv. Store bryster trekker oppmerksomhet, mens jeg får gå i fred med mine små på gaten Hadde en gang en episode på Oslo S, plutselig mange menn som gikk forbi som bare falt ut av virkeligheten og zoomet hypnotisert inn på brystet mitt, noe som ALDRI har skjedd før. Det viste seg at en knapp i blusen hadde gått opp, og med pushup var det litt antydning til kløft der... Store bryster trekker oppmerksomhet fordi de viser. Mine som er mindre enn 75A, blir skjult av klær. Toppløs gidder menn å sjekke ut mine pupper også, og da får jeg også komplimenter. Menn kikker på attributtene til alle jenter rundt seg, hele tiden. Har du en flott rumpe, pene bein, fine bryster, smal midje, de får det med seg. Både når de er single og når de er i forhold. Noen menn er puppefetisjister og synes at det viktigste for en kvinne er brystene (enten de liker dem små eller store), i mediene kan en få inntrykk av at omtrent alle menn er slik, men det stemmer ikke. Små og faste har mange fans, og selv de som synes at større er penest, blir oftest mer enn kåte nok av en med mindre også. Mange synes at rumpe eller bein er det som gjør kvinnekroppen sexy, det er til og med gutter som synes at bryst er like lite interessant som kneskåler. Prøv å sette deg som mål å vokse fra stemmene i hodet som sier at din kroppstype er mindreverdig, uakseptabelt og noe å skamme seg for. Små, nette, faste bryster, er en av mange måter å ha fine pupper på. Framhev det du liker med kroppen din, tren og gled deg over at du blir sporty, og pynt deg med klær, sminke og stell håret. Du kan gå med masse fine topper som er litt avslørende, uten å se vulgær ut. Topper som fremhever nakne skuldre er fint. Vis frem rumpe og bein, eller midje, eller hår, eller hva du enn liker ved deg selv. Kvitt deg med tanken om at så lenge pupper "mangler", spiller det ikke noen rolle om du er fin ellers. Å være kvinne er så utrolig mye mer enn å lagre mye fett i melkekjertelområdet. Sjekk denne linken, fotogalleri som viser bryster i mange former og størrelser. Siden er laget av jenter, for å vise andre jenter at virkeligheten ikke er bare symmetriske opererte bryster i DD-cup. Du får også se at mange av damene du vil beundre og misunne når du ser dem med klær, egentlig er like redd for å skuffe mannen når de tar av seg bhen, som det du er. Hvis det er som du frykter, at kjæresten din egentlig foretrekker store bryster, så er det en enda større kjærlighetserklæring til deg at det er deg han har valgt. ' Det tok meg lang tid å få et mer realistisk syn på hvor mye pupper betyr, og dermed hva det betyr, og hva det ikke betyr, at jeg har lite av denslags. Nå synes jeg at også små bryster kan være sexy, hvis en jente lar dem vise. Og det er faktisk det du trenger at kjæresten din gjør, at han synes du og kroppen din er sexy. Ingen av oss er egentlig den mest perfekte kvinnen i verden, men det går an å elske og bli tent av noen som ikke er perfekt, og det går an å ha et annet syn på hva som er perfekt enn kameramannen som filmer Baywatch. Komplekser er ikke noe å spare på, bestem deg for at livet ikke bare er for jenter med C-cup, og at du ikke trenger å tilfredsstille dem som faktisk har en ensporet smak. Lykke til Tusen hjertelig takk:-)
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #30 Skrevet 7. januar 2010 Kommer langt med en dose realisme og selvironi :gjeiper: Tror desverre ikke du kommer så langt med bønn. Det må nok en investering til..eventuelt håpe du får litt større hvis du en gang skal amme. Har venninner som har fått et "boost" etter amming. Skulle bare mangle etter barnefødsel at du fikk ett ønske eller to... Ikke bryr deg om at kjæresten din ser på andre. Han er en mann og vet ikke bedre Han trenger bare litt trening! Du kan jo prøve å ta litt igjen; stirre åpentlyst (like tydelig som han gjør) om det kommer en kjekk mann forbi. Gjerne isped et par kommentarer om hvor kjekk han er. Ikke på en slem måte, men med glimt i øye. Hehe hadde aldri klart og kommentere , men skal jaggumed ta igjen når han gjør det, har gjort lignende før og da ble han helt rar, kansje litt sjalu?? hehe.. :fnise: Ja skulle jaggumed mangle, stakkars oss kvinner som må føde:( Og mannen sier det er bare bare" vi har noe en gang i året som er tusen ganger verre en kvinnefødsel. det sto det i et blad'' Ja men da er det jo rart du ikke har hatt det da.....
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #31 Skrevet 7. januar 2010 Kommer langt med en dose realisme og selvironi :gjeiper: Ja hva er vitsen med og ta seg selv som kongen av ovagima? Tror ikke jeg hadde hatt så dårlig selvtillit da
FrøydisII Skrevet 7. januar 2010 #32 Skrevet 7. januar 2010 ikke klag. For de aller fleste gutter bryr seg lite om hvordan puppene til jentene di er sammen med er, han er ikke sammen med puppene dine eller eksene sine? Selv har jeg gigantiske pupper, og er ganske slank, noe jeg har hatt siden jeg vært 14, det skal jeg si er mye værre. Automatisk har jeg blitt for nesten alle jeg møter og kjenner jenta med puppene, jeg er ikke meg for personlighet eller noe, det folk snakker om og tenker på er puppene mine. Det er de folk ser på om de er jenter eller gutter, see? så vær fornøyd med det du har, han er jo sammen med deg, og hvis han hadde vært obsessed etter store pupper hadde han vel kanskje ikke blitt det in the first place?
Gjest AnoNym... Skrevet 7. januar 2010 #33 Skrevet 7. januar 2010 ikke klag. For de aller fleste gutter bryr seg lite om hvordan puppene til jentene di er sammen med er, han er ikke sammen med puppene dine eller eksene sine? Selv har jeg gigantiske pupper, og er ganske slank, noe jeg har hatt siden jeg vært 14, det skal jeg si er mye værre. Automatisk har jeg blitt for nesten alle jeg møter og kjenner jenta med puppene, jeg er ikke meg for personlighet eller noe, det folk snakker om og tenker på er puppene mine. Det er de folk ser på om de er jenter eller gutter, see? så vær fornøyd med det du har, han er jo sammen med deg, og hvis han hadde vært obsessed etter store pupper hadde han vel kanskje ikke blitt det in the first place? takk:smile: nei hadde vel ikke det. Du vet åssen det er , noen ganger kan man gruble ting til verre en det er, skal prøve og tenke på det på en annen måte.ha en fin dag:-)
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #34 Skrevet 7. januar 2010 Herregud, jeg har fra naturens side store pupper, men jeg misliker dem sterkt. De henger en del. Jeg synes små "knopper" er mye penere. Hvorfor skal du forstørre dem? Jeg har alltid syntes små pupper er finest, selv før jeg fikk pupper selv. Så hvorfor jeg måtte få sånne monsterpupper skjønner jeg nesten ikke. Og til dere mannlige brukere som skal gi denne damen med små pupper bedre selvtillit, jeg får desto dårligere selvtillit siden det er henget jeg blir omtrent deprimert av. Hvorfor kan jeg ikke ha små struttepupper? Jeg har aldri tillatt meg å ha kjæreste før nå som 22-åring pga puppene mine. Det jævla idealet hvor kvinner skal ha små pupper. Hvis en dame i media har store pupper så fremstilles hun som en bimbo. Er det liksom ØNSKELIG? Og ikke minst at når puppene først er store så er de superduperfaste. Hehe. Jeg har lyst til å flytte langt, langt ut i skogen hvor jeg slipper å se på bilder av vakre kvinner. Hva skjedde med den realistiske innstillingen til kropper?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #35 Skrevet 7. januar 2010 Herregud, jeg har fra naturens side store pupper, men jeg misliker dem sterkt. De henger en del. Jeg synes små "knopper" er mye penere. Hvorfor skal du forstørre dem? Jeg har alltid syntes små pupper er finest, selv før jeg fikk pupper selv. Så hvorfor jeg måtte få sånne monsterpupper skjønner jeg nesten ikke. Og til dere mannlige brukere som skal gi denne damen med små pupper bedre selvtillit, jeg får desto dårligere selvtillit siden det er henget jeg blir omtrent deprimert av. Hvorfor kan jeg ikke ha små struttepupper? Jeg har aldri tillatt meg å ha kjæreste før nå som 22-åring pga puppene mine. Det jævla idealet hvor kvinner skal ha små pupper. Hvis en dame i media har store pupper så fremstilles hun som en bimbo. Er det liksom ØNSKELIG? Og ikke minst at når puppene først er store så er de superduperfaste. Hehe. Jeg har lyst til å flytte langt, langt ut i skogen hvor jeg slipper å se på bilder av vakre kvinner. Hva skjedde med den realistiske innstillingen til kropper? Hva med de som sliker LIKE MYE SOM DEG med små pupper? hva får deg til og tro at du har det noe vondere?!!!
Gjest AnoNym... Skrevet 7. januar 2010 #36 Skrevet 7. januar 2010 Hva med de som sliker LIKE MYE SOM DEG med små pupper? hva får deg til og tro at du har det noe vondere?!!! så sant så sant
Gjest Gjest_LILLI_* Skrevet 8. januar 2010 #37 Skrevet 8. januar 2010 http://www.howcelebsdiet.com/wp-content/up...nking-of-ha.jpg Se på henne! Er ikke hun flott, hva er flott da! Små pupper, store pupper, hengepupper, lange pupper, tjukke pupper, struttepupper...! HURRA for pupper! Smil og vær glad for at du har et SMIL, DET er tiltrekkende det! :D
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #38 Skrevet 8. januar 2010 http://www.howcelebsdiet.com/wp-content/up...nking-of-ha.jpg Se på henne! Er ikke hun flott, hva er flott da! Små pupper, store pupper, hengepupper, lange pupper, tjukke pupper, struttepupper...! HURRA for pupper! Smil og vær glad for at du har et SMIL, DET er tiltrekkende det! :D :fnise: :fnise: :fnise: YES!!!!!!!!!!!!!! nu følte jeg meg ikke stygg hehehe..
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #39 Skrevet 8. januar 2010 Har selv vært samboer med damer i alle størrelser og fasonger, i fra kjempekanonkuler til nærmest ingenting av bryster, og alt har sin fordel og sin egen sjarme. Tro meg eller ei! :-)) I dag foretrekker jeg faktisk små mye heller enn store, men det er likevel ganske uviktig ettersom personlighet teller mest uansett. :-) Din rundbrenner, Kjetil..!
Gjest A Skrevet 9. januar 2010 #40 Skrevet 9. januar 2010 Din rundbrenner, Kjetil..! Imponederen at Kjetil har så stor takhøyde på de tingene som virkelig betyr noe her i livet; slik som puppestørrelse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå