Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jente 18 har problemer med at beina ofte sovner. Sitter og ser på tv og etter 5 min har dem sovnet. Beinene stikker og jeg får senestrekk.. Veldig ubehagelig. Fryser ofte på beina, går derfor ofte med ullsokker/ullvangsokker. Hva kan dette være?? Setter pris på og Takker for svar
Lillemeiii Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Heihei, har samme problemet, bare i armene.. Er utrolig plagsomt, hvertfall når du prøver å sove.. Snakket med legen min om dette, min mor hadde sammme problemet, så legen tror at det enten er dårlig blodforsyning, eller at (ihvertfall i mitt tilfelle, vet ikke hvordan det funker med beina) det er press/for stramme nerver..
Gjest TS Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Heihei, har samme problemet, bare i armene.. Er utrolig plagsomt, hvertfall når du prøver å sove.. Snakket med legen min om dette, min mor hadde sammme problemet, så legen tror at det enten er dårlig blodforsyning, eller at (ihvertfall i mitt tilfelle, vet ikke hvordan det funker med beina) det er press/for stramme nerver.. Takk for svar Skal sjekke det opp hos legen jeg også....
Gjest AnoNym... Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Jente 18 har problemer med at beina ofte sovner. Sitter og ser på tv og etter 5 min har dem sovnet. Beinene stikker og jeg får senestrekk.. Veldig ubehagelig. Fryser ofte på beina, går derfor ofte med ullsokker/ullvangsokker. Hva kan dette være?? Setter pris på og Takker for svar har du diabetes? Har du dårlig blodsirkulasjon? Burde ta en sjekk hos legen for kan være blod propp. Da burde du få det bort med medisiner mens du kan før du må operere. Eller kansje du bare er en som lett sovner i føttene, hvem vet :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå