Gå til innhold

Plutselige bivirkninger?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er vanlig at bivirkninger kan dukke opp etter fjorten dagers bruk? Har gått på antidepressiv Wellbutrin Retard, alt har vært greit, ingen merkbare bivirkninger. Men nå de siste dagene har jeg plutselig blitt ekstremt depressiv, suicidal, lite matlyst, kvalm, halsbrann osv. Høres det ut som bivirkninger eller kan det være tilfeldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mulig. Jeg fikk selv alvorlige bivirkninger etter flere ukers bruk av en annen type antidep. Hvis du blir mer depressiv og suicidal av medisinen, skal du gå sporenstreks til legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...