Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har nettopp strikket en lue med øreklaffer, og så lurte jeg på om det er noen måte jeg kan pynte den litt på så den blir litt mer jentete. Hun som skal få den er i barnehagealder, så det bør ikke være noe som kommer i veien under lek. Det bør heller ikke være for komplisert, jeg er litt nybegynner. Jeg tenkte for eksempel noen blomster eller noe slikt, er det noen som har en god idé?
Lipton Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Du kan sy på noen søte knapper, hekle en blomst, klippe ut motiv eks blomst av filt og sy rundt med store sting + knapp i midten. Kjøpe strykemerke og sette på. På HM finner du mange fine Hello Kitty strykemerker. Noen tips fra meg:)
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Gode forslag over. Tror en enkel blomst foran litt på siden tror jeg blir fint enten du lager den av knapper, filt eller hekler den on du kan det. Ellers kan du jo sy på et par hjerter, f.eks fingerhekle en tråd, forme den som et hjerte og sy den fast. Bokstaver er gjerne populært i den tiden, navn eller initialer.
Bex Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Eller sy på ovale perler i blomsterfasong. Det har jeg gjort på en lue, som ble kjempefin. Og med en rund i midten Ellers har Panduro masse søte små ting du kan dekorere med.
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Hekling kan jeg ikke, så det blir nok et litt for stort prosjekt selv om det ser veldig pent ut. Men jeg skal ta meg en tur på en hobbybutikk og bli litt inspirert, jeg ser jo her at det er mange muligheter. Tusen takk for mange gode idéer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå