Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Twinkle*
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på hva du bruker babyolje til? Utenom det den skal brukes til selvfølgelig :)

*Selv bruker jeg det på hele kroppen i dysjen for å gi fuktighet til huden.

*Jeg bruker det når jeg barberer meg (får deilig og myk hud etterpå,også mindre røde prikker)

*Har begynt å bruke det som vask for fjeset(prosjekt nå når det er så kaldt ute) Har fin hud idag,mer er redd jeg etterhvert blir oljete og at det tetter til porene (Noen som vet?)

*Bruket det også i musa etter dysj,etter jeg fikk tips om at det gjør huden mer elastisk (jeg får vondt under sex pga for stram hud)

Jeg vil gjerne ha tips til andre ting jeg kan bruke den til :)

Hei:)

Jeg bruker kun babyolje i gelform til å smøre tatoveringene mine med. De får med en gang en mørkere farge og olja får fram glansen i de igjen.

Skrevet
Hei:)

Jeg bruker kun babyolje i gelform til å smøre tatoveringene mine med. De får med en gang en mørkere farge og olja får fram glansen i de igjen.

Bra tips! Det må jeg prøve! :jepp:

Skrevet
*Bruket det også i musa etter dysj,etter jeg fikk tips om at det gjør huden mer elastisk (jeg får vondt under sex pga for stram hud)

I musa? Som i inni musa?

Skrevet
Bra tips! Det må jeg prøve! :jepp:

Ja, bare smør på og la det "virke" litt. Du ser forskjell med en gang:)

Skrevet

Åh nei, du må ikke bruke babyolje! Det er ren mineralolje og gjør absolutt ikke noe positivt for kroppen din! Å kalle det babyolje er egentlig en skam, aldri om min fremtidige baby ville fått babyolje på seg! Kjøp heller jojobaolje eller lignende på helsekost!

For å oppsummere det du skriver:

Babyolja vil ikke gi fuktighet til huden, les mer på http://www.urtekosmetikk.no/pages/ingredie...jeg_ikke_bruker

Vask for fjeset vill jeg ikke brukt det til, irriterer huden din og kan lage kviser.

Det værste er nesten at du putter det i underlivet ditt. Olja gjør absolutt ikke huden mer elastisk, men vil derimotgjøre huden mer irritert (som kan gjøre den enda strammere!) og ikke minst føre til at du lettere får soppinnfeksjon fordi du irriterer den naturlige balansen og gjør at huden ikke får puste!

Så for all del, kjøp deg jojobaolje eller annen organisk, økologisk olje isteden.

Skrevet

Signerer det som står over her! Babyolje holder jeg med langt unna, fysj!!! Prøv heller Cocosa (ekstra virgin kokosolje) kjøpt på helsekost. Sunt og godt både inni og utenpå kroppen:)

Skrevet
Åh nei, du må ikke bruke babyolje! Det er ren mineralolje og gjør absolutt ikke noe positivt for kroppen din! Å kalle det babyolje er egentlig en skam, aldri om min fremtidige baby ville fått babyolje på seg! Kjøp heller jojobaolje eller lignende på helsekost!

For å oppsummere det du skriver:

Babyolja vil ikke gi fuktighet til huden, les mer på http://www.urtekosmetikk.no/pages/ingredie...jeg_ikke_bruker

Vask for fjeset vill jeg ikke brukt det til, irriterer huden din og kan lage kviser.

Det værste er nesten at du putter det i underlivet ditt. Olja gjør absolutt ikke huden mer elastisk, men vil derimotgjøre huden mer irritert (som kan gjøre den enda strammere!) og ikke minst føre til at du lettere får soppinnfeksjon fordi du irriterer den naturlige balansen og gjør at huden ikke får puste!

Så for all del, kjøp deg jojobaolje eller annen organisk, økologisk olje isteden.

:sjokkert: Dette visste jeg ikke! Da ska ikke jeg bruke det igjen! Takk for at du sa ifra! :klemmer:

Skrevet (endret)

...

Endret av Twinkle*
Skrevet

Har lest litt om jojobaolje nå,å det skal jeg absolutt kjøpe! Høres jo fantastisk ut! :jepp:

Gjest Heidie
Skrevet
Har lest litt om jojobaolje nå,å det skal jeg absolutt kjøpe! Høres jo fantastisk ut! :jepp:

De selger billig jojobaolje på Coastal Scents

Skrevet
:sjokkert: Dette visste jeg ikke! Da ska ikke jeg bruke det igjen! Takk for at du sa ifra! :klemmer:

Bare hyggelig vet du :) Koselig å se at du planlegger å kjøpe jojobaolje isteden! Det kommer til å være mye bedre for kroppen din! :) Pass på at den er økologisk og kaldpresset :)

Skrevet
Bare hyggelig vet du :) Koselig å se at du planlegger å kjøpe jojobaolje isteden! Det kommer til å være mye bedre for kroppen din! :) Pass på at den er økologisk og kaldpresset :)

Det skal jeg gjøre! :)

Vet du om Sunkost selger jojobaolje? Jeg så på nettsiden deres,men fant ikke produktet. Vet ikke helt hvor andre plasser jeg kan se. Liker ikke å kjøpe på nettet,så sjekker om det finnes i en butikk i nærheten først :)

Gjest Coarvi
Skrevet

Det finnes mange andre oljer du også kan prøve etterhvert, om du har lyst på et enda bedre utvalg...;) Det er så mange deilige oljer rundt omkring, så babyoljen trenger du virkelig ikke savne.

Du kan f.eks prøve E-vitaminolje (fås på helsekost). Du kan også prøve mandelolje, aprikoskjerneolje, roseoljer m.m. Ta en titt på helsekosten og de hva de har av oljer...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...