putit Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 (endret) Noen som kan hjelpe meg med det? Jeg har saumfart internett i et par dager, men finner ikke det jeg vil ha. Da vi ikke har verdens største budsjett vil vi veldig gjerne ha muligheter til å ha med alkohol selv, da betalingsbar/bonger er uaktuelt, og fri bar blir fort dyrt. De stedene jeg har sett på til nå er: Nordre Skøyen Hovedgård - Fullt(!) Øverland gård - Booker ikke for 2011 før til sommeren Schafteløkken - uaktuelt Arbeidersamfunnet i Lillestrøm - uaktuelt Årvoll Gård - ikke helt det vi vil ha Slottet Selskapslokaler - ender opp med å bli altfor dyrt Noen som har noen forslag til andre steder, så blir jeg veldig takknemlig! EDIT: Gjesteantall vil bli ca 80 stk. Endret 6. januar 2010 av putit
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Mener at Hellerud Gård tar oppmot 80 gjester og at man kan ta med drikkevarer til baren selv, men at man må kjøpe vin til mat fra utleierne....
Gjest Vinterbrud <3 Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Vi tenkte også sånn i begynnelsen, men fant fort ut at man ikke kan være kresen hvis man vil ha med egen alkohol/mat. Det er sjeldent man får i både pose og sekk så man blir nesten nødt til å velge. Vi endte opp med frognerseteren og skal ha drikkebonger etter middag . På Odd Fellow på strømmen kan man ha med alkohol og der ser det helt ok ut. Man kan ha med alkohol på Hellerud gård også, men kun sprit osv. Vin og øl må man kjøpe hos de.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Drengsrud gård i Asker. Flott sted, men dyr grunnleie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå