Rime Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Vi kjøpte disse til gutten tidligere i vinter, litt romslige så han skulle få skikkelig tjukke sokker nedi. Så er de for små allerede!! Som de vokser:) Må ut på seriøs sko-shopping iom at han kun hadde disse + et par joggesko. (han har akkurat begynt å gå nesten), og trenger litt tips. Hva slags sko skal jeg kjøpe? Jeg tenker han bør ha et par nye vintersko av samme type, nye joggesko og kanskje... cherrox? Når begynner de med det egentlig? Gutten er 20 mnd!
Gjest Gjest_sani_* Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Vi kjøpte disse til gutten tidligere i vinter, litt romslige så han skulle få skikkelig tjukke sokker nedi. Så er de for små allerede!! Som de vokser:) Må ut på seriøs sko-shopping iom at han kun hadde disse + et par joggesko. (han har akkurat begynt å gå nesten), og trenger litt tips. Hva slags sko skal jeg kjøpe? Jeg tenker han bør ha et par nye vintersko av samme type, nye joggesko og kanskje... cherrox? Når begynner de med det egentlig? Gutten er 20 mnd! Hei. I og med at det er kaldt nå så sats på ordenlige sko. Vi kjøpte disse http://www.gsport.no/Produkt/367608(BC_3)/...vintersko-barn/ og er kjempefonøyde med de. De er brede og barnet for god plass til foten :-) Cherrox er når temperaturen ligger rundt 0, ikke når det er -10.
Lemming Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg gjorde det samme! Kjøpte vintersko i høst, og nå er de for små. Jeg har nettopp starta en vinterstøveltråd her på forumet. Lykke til med skoshopping!
Caramba Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Jupp, ikke kjøp vinterstøvler før i november og bruk ullforede Cherox før den tid. Kjøp gjerne en str større en i joggesko...
Susan Sto Helit Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Kjøp sko så sent som mulig på høsten/vinteren. Kjøp de gode og romslige, så det er god plass til ullsokker i. Vi har hatt veldig flaks så lang, for gutte vår tok alle sine vokse mye runder på sommeren. Så vi bruker gjerne samme str gjennom en hel vinter, og så hopper det to-tre str til neste høst. Ellers anbefaler jeg Ponny Sympatex eller Elefanten sko. (De siste er ikke å få tak i i Norge, men finnes i både Danmark og Sverige. )
Lemming Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Det ideelle er å kjøpe vintersko i november ja. Grunnet til at jeg var tidlig ute er fordi jeg ikke har mulighet til å kjøpe sko her jeg bor, så er alltid på utkikk etter ting jeg trenger (kommer til å trenge) når jeg er ute å reiser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå