Whitney Skrevet 5. januar 2010 #1 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei alle sammen: ) Jeg ble medlem her i går,men har allerede svart på en del innlegg. Tenkte på om jeg skulle lage meg en blogg først men ombestemte meg for jeg finner ikke på noe å skrive hver dag så da fant jeg dette og ble medlem her. Virker som en bra plass dette med masse innlegg. Vet ikke helt hvordan alt fungerer her enda men det går seg vel til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starligt Skrevet 6. januar 2010 #2 Del Skrevet 6. januar 2010 hei og velkommen hit.håper du vil trivs:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. januar 2010 #3 Del Skrevet 6. januar 2010 hit Whitney, og gratulerer med dagbok!! Alt går seg til vettu her kan man jo skrive akkurat det man har lyst til Håper du kommer til å trives her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. januar 2010 #4 Del Skrevet 8. januar 2010 Innom for å hilse på og ønske deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. januar 2010 #5 Del Skrevet 10. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 10. januar 2010 #6 Del Skrevet 10. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 10. januar 2010 #7 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei hei Er ganske ny selv og trives allerede, det blir nok du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. januar 2010 #8 Del Skrevet 10. januar 2010 Håper du kommer innom igjen snart da, så vi kan bli litt bedre kjent med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitney Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 11. januar 2010 Håper du kommer innom igjen snart da, så vi kan bli litt bedre kjent med deg Nå er jeg tilbake,har ikke så mye tilgang til data. Har ikke det selv enda : / Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. januar 2010 #10 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå er jeg tilbake,har ikke så mye tilgang til data. Har ikke det selv enda : / OK. Fint at du stakk innom igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. januar 2010 #11 Del Skrevet 18. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #12 Del Skrevet 1. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå