Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Erfaring med orgie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei singel jente på 24 år som har fått tilbud om å være med på orgie med både par og single. Jeg kjenner flere av dem, og har ogsåhatt sex med noen. Jeg har ingen moralske sperrer mot dette, og har veldig lyst. Men jeg er fortsatt ikke sikker. Det skyldes først og fremst at jeg er usikker på om jeg "strekker til", hvis dere skjønner.

Jeg hadde likt om noen kunne fortelle litt om sine erfaringer med å delta i en orgie, om det er uskrevne regler, hvordan man selv får best utbytte osv.

Skrevet
Jeg er ei singel jente på 24 år som har fått tilbud om å være med på orgie med både par og single. Jeg kjenner flere av dem, og har ogsåhatt sex med noen. Jeg har ingen moralske sperrer mot dette, og har veldig lyst. Men jeg er fortsatt ikke sikker. Det skyldes først og fremst at jeg er usikker på om jeg "strekker til", hvis dere skjønner.

Jeg hadde likt om noen kunne fortelle litt om sine erfaringer med å delta i en orgie, om det er uskrevne regler, hvordan man selv får best utbytte osv.

Alle strekker til i en orgie. Kravene er svært lave - særlig til kvinner.

Bare det at en kvinne er med er godt nok...

Gjest Gjest_Thomas_*
Skrevet

Hvor mange må delta for at det skal være en orgie? Og må alle delta samtidig eller kan noen ta seg en pause og bare se på? Er det et skarpt skille mellom en orgie og flere par som har sex i samme rom? Burde jeg finne et mer serøst forum?

Viktige spørsmål man må ta stilling til.

Skrevet

Prøv erotikknett eller et engelsksprålig swingersforum

Gjest skagerak
Skrevet
nok et troll ..

joda, sikkert ett troll men det er jo sant.....

Skrevet

Man bør nok være trygg på de andre deltagerne slik at man kan avbryte uten problemer hvis det ikke føles riktig. Alle må kunne sette sine egne grenser. Hvis du har hatt sex med flere av dem tidligere så burde det ikke være noe problem at du ikke strekker til. Man skal ikke tilfredsstille alle samtidig.

Gjest Gjest_per_*
Skrevet

For mannlige deltagere: hva er minstemål på penis for å være med i en orgie? Det er vel seriøst ingen som stiller opp med liten/gj.snitt på noe sånt. Måtte uansett være det flaueste i verden, side om side, og lett sammenlignbar med de store gutta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...