Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Panspermiahypotesen er ikke en kobling til aliens, og slett ikke dinosaurer. Den sier at livet kan ha begynt med partikler som drev inn fra verdensrommet. Det er ingen mangel på organisk materiale i støv og meteoritter, og det er, så vidt man forstår, en del av grunnlaget for hypotesen. Men som Ursus sier, det er temmelig problematisk å teste. Sannsynligvis umulig.

Kanhende jeg ikke er i tråd med tråden,men bruker de ikke en spes type "støv" ved dyrking av menneskevev?

Men da bruker de en forhåndsbestemt form. Som feks et øre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanhende jeg ikke er i tråd med tråden,men bruker de ikke en spes type "støv" ved dyrking av menneskevev?
Nei. ikke som meg bekjent.

Men da bruker de en forhåndsbestemt form. Som feks et øre.
Det har vært brukt ja..

Men mistenker at du skal ta noe ut av sammenheng, så hold deg på matta.

Skrevet
Poenget var ?

Støv.

De bruker et type "støv" når de dyrker menneske-deler. Tror de kalte det CMS.

Legen nikket og lo når reporteren kalte det "magic dust".

Utrolig hva de får til i dag :)

Skrevet
Støv.

De bruker et type "støv" når de dyrker menneske-deler. Tror de kalte det CMS.

Legen nikket og lo når reporteren kalte det "magic dust".

Utrolig hva de får til i dag :)

Hva står CMS for ?

Og når legen lo så betyr det at reporteren traff spikeren på hodet. Dette er et magisk støv brygget sammen av noen heksedoktorer i nattens mulm og mørke.

Ja, det ER utrolig hva de for til i dag, men det har INGENting med magi eller trolldom. Det er hardt arbeid basert på kunnskap.

Skrevet
Hva står CMS for ?

Og når legen lo så betyr det at reporteren traff spikeren på hodet. Dette er et magisk støv brygget sammen av noen heksedoktorer i nattens mulm og mørke.

Ja, det ER utrolig hva de for til i dag, men det har INGENting med magi eller trolldom. Det er hardt arbeid basert på kunnskap.

Det var ECM, som står for Extra Cellular Matrix.

Dersom teknologien holder det fremstillingen lover, så er det fantastisk, særlig tatt i betraktning at dette er et felt som er i sin spede begynnelse. Nye organer basert på pasientens egne celler, kan fjerne nesten alle de negative sidene ved transplantasjonskirurgi. Om ikke mange år, kan kanskje mennesker som har fått skadet sine organer eller lemmer, få dyrket frem nye, og i mellomtiden bruke en mekanisk erstatning. Det vil bli slutt på at mennesker dør i transplantasjonskø.

Skrevet
Det var ECM, som står for Extra Cellular Matrix.
Takker..

Så hans, hvordan er sammenhengen mellom ECM og magisk støv ?

Skrevet

Ingen trolldom.

Arbeid og forskning førte til at de kom opp med dette støvet.

Poenget er at det må manipuleres til å fungere.

Det skjer ikke bare av seg selv, annet en at det står en skapermakt bak.

Kan godt hende at universet ble til som følge av et stort smell, kan godt hende at støv fra kosmos var med og dannet grunnlaget for skapelsen.

Det som til sist skjer, om menneskeheten får tid nok, er at vi forsker oss frem til Skaperen.

Skrevet
Ingen trolldom.

Arbeid og forskning førte til at de kom opp med dette støvet.

Hvilket støv ?

Det bables i vei om støv i alle retninger men det er INGEN som kan vise meg hva dette er for noe..

Poenget er at det må manipuleres til å fungere.
Kanskje de trenger næring og "livs" nødvendige proteiner ?
Skrevet
Hvilket støv ?

Det bables i vei om støv i alle retninger men det er INGEN som kan vise meg hva dette er for noe..

Kanskje de trenger næring og "livs" nødvendige proteiner ?

Vi har funnet ut av Skriften er inne på noe når den sier at Gud skapte oss av jordens muld/støv.

Skrevet
Vi har funnet ut av Skriften er inne på noe når den sier at Gud skapte oss av jordens muld/støv.

Go' dag mann økseskaft.

Hva men ECM gjør det til et støv, og hva gjør det til å være magisk.

Vet du hva ECM er ?

Skrevet
Go' dag mann økseskaft.

Hva men ECM gjør det til et støv, og hva gjør det til å være magisk.

Vet du hva ECM er ?

Hvem sa det var "magisk"?

Har noe kunnskap om emnet.

Skrevet
Hvem sa det var "magisk"?

Kilden din ?

Har noe kunnskap om emnet.

Ja, noe. Men det spiller ingen rolle, jeg vil likeel vite hva dette støvet er du babler om.

Skrevet
Kilden din ?

Ja, noe. Men det spiller ingen rolle, jeg vil likeel vite hva dette støvet er du babler om.

At de kaller det magisk pulver er jo ment som en spøk.Piggene ute Midgard?

De understreker at det selvfølgelig ikke er det.

http://www.wsoctv.com/health/17618329/detail.html

Skrevet
At de kaller det magisk pulver er jo ment som en spøk.
Hva med støv da ?

Hva legger de, og ikke minst hva legger du, i ordet støv ?

Piggene ute Midgard?

Alltid :)

Jeg slår aldri av sprøytfiltret..

Skrevet
Hva med støv da ?

Hva legger de, og ikke minst hva legger du, i ordet støv ?

Hva de legger i det, er vel ikke annet en uttryksmåte.

Hva jeg legger i ordet støv?

Vel, det kan være husstøv ,svevestøv ,nedfallsstøv ,partikkelstøv, jordstøv ,vulkansk materiale ,sand ,granulat ,luftforurensning ,støv i verdensrommet.

Ei stjerna blir danna av gassar og støv i verdensrommet.

Skrevet
Hva de legger i det, er vel ikke annet en uttryksmåte.

Hva jeg legger i ordet støv?

Vel, det kan være husstøv ,svevestøv ,nedfallsstøv ,partikkelstøv, jordstøv ,vulkansk materiale ,sand ,granulat ,luftforurensning ,støv i verdensrommet.

Ei stjerna blir danna av gassar og støv i verdensrommet.

så for dem er det bare en uttrykksmåte, men for deg er det noe konkret (dog alt fra husstøv til stjernestøv).

Er det ærlig å redelig å sammenligne disse to variantene av støv som en og den samme ?

Hvis NEI. Hvorfor i alle dager lager du denne sammenhengen.

Skrevet
så for dem er det bare en uttrykksmåte, men for deg er det noe konkret (dog alt fra husstøv til stjernestøv).

Er det ærlig å redelig å sammenligne disse to variantene av støv som en og den samme ?

Hvis NEI. Hvorfor i alle dager lager du denne sammenhengen.

Ingen Nei.

Ja. det er ærlig og redelig :)

Skrevet
Ingen Nei.

Ja. det er ærlig og redelig :)

Stråmann kalles det, men det er jo svært vanlig for kreasjonister å mene det er ærlig å redelig. Ja det sier litt om hva du er villig til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...