Gå til innhold

Kvalme og mye trøtt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 21 år.

Lurte på om noen kanskje har litt peiling på dette som jeg skal beskrive her nå.

Jeg er mye plaget med kvalme, nå har jeg hatt det over en mnd.

Har opplevd dette før for ca. ett og ett halvt år siden, da de fant ut at jeg har Polycystisk ovarie syndrom. Trodde jeg var gravid, men var falsk alarm.

Nå den siste mnd eller mer kanskje, så sliter jeg mye med tretthet,jeg kan sove hele dagen om jeg vil. Ett eks. jeg la med en kveld rundt midnatt og sov faktisk til kl.20.00 dagen etter på da han jeg er gift med kom hjem fra jobb. Er sånn at jeg må presse meg opp sånn at jeg får en normal søvn rytme, men er trøtt og sliten hele tiden. Kvalmen som kommer og går hjelper ikke akkurat på.

Har vært oss legen 4 januar nå, tatt prøver av meg så får vi se. Men har ikke akkurat verdens meste fastlege, så han sa ikke hva det kunne være.

Så kanskje det er noen her som vet hva dette kan være eller har opplevd lignende.

Tusen takk på forhånd!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var hos legen i begynnelsen av desember ifjor med noen annet, og da tok eg opp det med kvalmen og sånt, da sa hun(min forrige lege, jeg har skiftet nå) at det har ingenting med jernmangel, så ble det ikke noe mer snakk om det :P

For sa at min mor er plaget med det.

Så er litt spent opå han nye eg har fått som eg var hos 4 januar nå. Lei av denne kvalme. Tenkt mange ganger kanskje eg e gravid, men fikk mensen 13 desember var allerede sent ute men det har mye med polycystisk over syndromet, så da tok jeg ikke test. Hatt en del falske alarmer.

Men eg har trodd at det kanskje er jernmangel. Men får sjå.

Skrevet

Det med kvalmen vet jeg ikke, men tenkte mer på at du var mye trøtt og sliten. Det kan være jernmangel.

Håper du finner ut av det. Er ikke moro å gå rundt å være dårlig konstant.

Skrevet

det skal være sikker og visst. Er slitsomt.

Venter på blodprøve svarene nå, så får vi se hva dem finner ut.

Er jo ikke akkurat normalt å gå rundt kvalm eller være så trøtt.

Tusen takk for svar alle sammen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...