Gå til innhold

Smerter i skjeden


Fremhevede innlegg

Skrevet

For ca 2 uker siden skjedde det noe rart der nere. Tror jeg har hatt betente kjertler, hadde ihvertfall 20 "kviser" som kom å gikk. Siden mandag har jeg ikke sett tegn til noen, men samtidig som jeg fikk disse kulene, hovnet jeg veldig opp på den indre leppen, samt mellom skjede og anus.

Er ikke hoven nå lenger, men har fortsatt smerter inni skjeden. Når jeg så med ett speil så jeg en slags, "tapp" (det lignet ikke akkuratt på livmorstappen), aner ikke hvordan jeg skal forklare dette, men det hang en liten hudfold på den. Det gjør så vondt at jeg ikke klarer å få en fing inn. Har noen en ide om hva dette kan være?

Er bare ute etter tips, jeg vet godt at jeg bør gå til legen, men... off:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette høres ut som herpes!

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=189614

les denne!

Tanken har slått meg, det eneste som ikke stemmer er:

1: typen har ikke hatt noen problemer med herpes, ingen blemmer eller noe.

2: ved herpes så har du blemmer som er fylt med væske, mine kuler var harde og enkelte fyllt med blod..

Men det er jo en mulighet.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...