Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Kan noen anbefale en? Evt et tannlegekontor. :-)
Nuffen Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Euroclinic Seriøse og flinke tannleger, samt en god del billigere enn andre. Har vært der noen ganger og er kjempefornøyd!
Pingting Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Mange flinke i Oslo Selv går jeg på Dentalia på Nydalen. Litt dyrt, men absolutt verdt det. Vennlige, proffe og effektive tannleger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå