Gå til innhold

Svette(?)lukt mellom brystene

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet

Er det andre som opplever at det lukter svette mellom brystene? Tror det er spesielt rundt eggløsning i syklusen. Lukter hest ;) så jeg har begynt å bruke deo der også, men det er sikkert ikke bra, dessuten blir det sånn hvitt tørt etter deoen der. Ikke lekkert å ha i kløften ;)

Har andre det sånn eller er det noe feil? Var ikke sånn før da jeg gikk på p-piller, kan det ha noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du ikke svetter der da?

Jeg ser iallefall på meg selv at jeg har en tendens til å svette på brystkassen natterstider fordi jeg liker å krype godt under dyna.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke merket.

Passer du på å dusje nok og skrifte BH regelmessig?

Skrevet

Mellom brystene har jeg aldri merket noe slikt, men under brystene ble jeg veldig svett da jeg hadde større bryster (har hatt en reduksjon) og jeg pleide å ha på litt talkum da jeg var nydusjet. Det fungerte veldig fint :)

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Joda, svetter nok der også, men har aldri blitt sånn gammel-dame lukt der før. Jeg svetter jo andre steder på kroppen også uten at det stinker. Ikke engang under armene greier jeg få til slik heste-lukt.

Dusjer hver dag, pluss etter hver trening, og bruker BH max 1-2 ganger før vask.

Litt plagsomt, hemmer meg også ovenfor kjæresten, liker ikke lenger at han stikker hodet ned mellom brystene, redd han skal kjenne lukta :(

Skrevet
Er det andre som opplever at det lukter svette mellom brystene? Tror det er spesielt rundt eggløsning i syklusen.

Ja, det er ganske vanlig i PMS-perioden i ca. 10 dager før og fram til mensen: hormoner går opp og ned, fram og tilbake, humøret og energinivået varierer, noen fryser mer en dag og svetter mye mer et par andre dager. Hormonene, hormonene...

Noen kaster opp, andre får vondt i hodet, andre blir ekstra sensitive overfor lyder, lukter og lyder - og fisk som smaker bra ellers i måneden føles kvalmt i noen av disse dagene.

PMS/dagene før mensen/eggløsning og graviditet: et helvete for svært mange kvinner.

Skrevet

Har det samme problemet jeg også,enda jeg dusjer hver dag og skifter bh ganske ofte. Har begynt å bruke bodylotion der og det fungerer : )

Skrevet

Hadde også det problemet mens jeg amma barna mine. Finn en deo som ikke lager hvite merker :) Bruk det de dagene det trengs. Trenger jo ikke bruke det fast, når det ikke trengs.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...