Gjest ånei Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Har noen stygge strekkmerker på innsiden av begge lårene, på eine sida ganske mange og litt stort, på andre sida er de mindre og færre. Siste uka ca har eg merka noen nye strekkmerker som begynner vise på undersiden under brystvorten på begge brystene!!! Hva fanken som foregår? Hva kan eg gjøre for å forminske/fjerne disse stygge ekle merkene?! Føler meg ikkje særlig sexy naken når eg står der med stygger merker både oppe og nede. j22.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Har du nylig gått fort opp eller ned i vekt? Det kan være en bivirkning av det. Men ellers er det ikke så mye du kan gjøre, sink salve kan du gni på hvis de fortsatt er røde, det skal bleke dem litt. Men har du først fått dem, må du nok ty til laser
Gjest ånei Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Har ikkje gått opp eller ned noe særlig (har lagt på meg litt, men ikkje sånn ekstremt mye og over lengre tid) så eg skjønner ikkje noe. Hvorfor i all verden eg får de på puppene skjønner eg ikkje for de har nå ikkje blitt større eller mindre.. De på lårene er fortsatt litt rødlige og de på puppene er blårødlige på ein måte.. Sink salve - fåes på apotek? Veit du pris? Kommer aldri til å ha råd til noen laser behandling for å bli kvitt de.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Har ikkje gått opp eller ned noe særlig (har lagt på meg litt, men ikkje sånn ekstremt mye og over lengre tid) så eg skjønner ikkje noe. Hvorfor i all verden eg får de på puppene skjønner eg ikkje for de har nå ikkje blitt større eller mindre.. De på lårene er fortsatt litt rødlige og de på puppene er blårødlige på ein måte.. Sink salve - fåes på apotek? Veit du pris? Kommer aldri til å ha råd til noen laser behandling for å bli kvitt de. Sink salve får du på baby avdelingen på dagligvarebutikken, jeg betaler 40 kroner for en tube. Du skal ikke ta mye, bare litt og smøre godt utover. Det er ganske vanlig å få strekkmerker rundt om, egentlig, og spesielt på brystene om man først får. Det kommer av at underhuden sprekker, og dermed sprekker også den huden over. Du bør få i deg MYE vitamin E også, det hjelper på strekkmerker, og at du ikke får flere. Vitamin E finner du i nøtter, matolje, korn og frukt og grønt som feks MANGO og avocado. Du trenger også daglig innskudd av tran.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå