Trekkoppfuglen Skrevet 23. februar 2010 #241 Del Skrevet 23. februar 2010 Kanskje du kjøper Guerlian på Ebay, men jeg kjøper Guerlain (av og til), og da helst lokalt fordi alt som kan lukte europeisk luksus er ekstremt overpriset på amerikanske nettsider. Men jeg er rar, for jeg liker parfymerier. Mitt siste kjøp: NARS Biarritz. Jeg er stadig på jakt etter den perfekte beige øyeskyggen med myk, fin konsistens, men hittil har søket vært delvis mislykket (Blanc Type er OK, men litt tørr). Jeg har blant annet kjøpt Clinique French Vanilla (for gul, for tørr), TheBalm Kinky Katie (for mørk og for gul, men verdens beste konsistens i en pudderskygge), Bare Escentuals Vanilla Sugar (nydelig konsistens og skinn, men for peachy), og nå altså NARS. Jeg burde skamme meg... Tror jeg skal "herme" etter Honesty og bestille en eller flere av øyeskyggene hun nevner. Evt oppsøke et parfymeri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 23. februar 2010 #242 Del Skrevet 23. februar 2010 Tror jeg skal "herme" etter Honesty og bestille en eller flere av øyeskyggene hun nevner. Evt oppsøke et parfymeri. Det tror jeg blir billigere, for å være ærlig. Jeg spammer ned Quirkys shoppingdagbok, for selv shopper jeg jo aaaldri. Og i så fall er det baaare nyttige ting til babyfrøkna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #243 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg har det mythic pudderet, har egentlig brukt det veldig lite.... Hva påfører du det med, kost eller pudder"pute"? Og blir det veldig skimrende? Jeg påfører med kost, og resultatet blir ikke veldig skimrende- bare litt diskret skimmer, helt ok til daglig bruk i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #244 Del Skrevet 25. februar 2010 Har shoppet lesestoff i dag- siste britiske Vouge, og 11 bøker på Playtrade- en del chic lit, har blant annet kjøpt flere bøker av Carmen Reid, siden den jeg leste var bra. I tillegg til lettvekter-litteraturen bestilte jeg bøker av Wally Lamb og Paul Auster- har lest nesten alt av sistnevnte untatt den jeg har bestilt nå "In The Country of Last Things", da jeg forsøkte å lese den første gang var jeg deppa, og fant den for deprimerende, og så ble den ødelagt før jeg fikk prøvd meg på den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #245 Del Skrevet 25. februar 2010 Siden håret mitt er så innmari langt og tykt, trenger mye pleie og floker seg veldig lett, bruker jeg vanvittig mye balsam, og har vært på jakt etter noe rimelig jeg kan bruke i tillegg til HG-produktene fra Fudge. Husker at skjønnhetsredaktøren i britiske ELLE anbefalte produkter fra Aussie i artikkelen om budsjettvennlig kosmetikk i januarnummeret, og de har fått veldig gode karakterer på MUA, så jeg har bestemt meg for å prøve. Fant balsamen Miracle Moist til bare drøye 3£ pr.flaske hos en britisk selger på Ebay, som bare skulle ha 4£ i frakt for første flaske, og 1£ for hver flaske jeg bestilte i tillegg- det er langt billigere enn på Vita, og en pris jeg definitivt kan leve med hvis balsamen er i nærheten av så bra som hypen skulle tilsi. Bestilte seks (!) flasker, så nå har jeg balsam i iallefall en ukes tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 25. februar 2010 Har såvidt begynt å planlegge og kjøpe inn key-pieces til vårgarderoben, og et element jeg virkelig ikke kan leve uten i vår/sommersesongen er ballerinasko. Jeg kjøpte inn tre par Bronx Nicolet i fjor, i hvitt, grått og sort, men har gått dem i stykker- så selv om jeg elsker designet på Bronx Nicolet-modellen, blir de fort "slaskete", sitter ikke godt på foten, og går i stykker for fort, så jeg går for noe av bedre kvalitet i år. Har god erfaring med ballerinaskoene fra La Redoute Creation, så bestilte to par, i sort og bly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 25. februar 2010 #247 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg mener det var Miracle Moist jeg hadde for mange år siden (kjøpt i utlandet), og jeg syntes den funket bra og luktet godt i tillegg. Se hva jeg har kjøpt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #248 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg mener det var Miracle Moist jeg hadde for mange år siden (kjøpt i utlandet), og jeg syntes den funket bra og luktet godt i tillegg. Se hva jeg har kjøpt i dag. Åhh, de jeansene er supre, har et par liggende et sted som jeg ikke kommer inn i enda. Men når skal du svelge stoltheten og opprette egen shoppingdagbok? Er du for god til sånt, Dr. Honesty? :gjeiper: Leste på MUA at den lukter godt, men hva lukter den? Elsker hårprodukter som lukter nam, som produktene fra Tigi Bedhead- synd at god duft er det eneste positive å si om Tigi Behdead sjampo og balsam, det eneste Tigi er bra på er stylingprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #249 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg hadde et epiphany i kveld- jeg må ha en hatt! Jeg har ikke falt for trenden hittil, men en modell iført hatt i Vouge UK fikk meg til å innse at jeg har gått glipp av noe. Browset Nelly, Asos og H&M, og fant den perfekte hatten hos Nelly- og den var til og med billig! Ingen grunn til å nøle mer, quirky damer må ha en sort, klassisk hatt i garderoben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #250 Del Skrevet 26. februar 2010 Har vært ute en tur i kveld, iført min nye Duct Tape Tank fra Cheap Monday, og hvite, digre hoops. Elsker den toppen, og kjæresten likte den også- han kommenterte hvor kul den var, og han kommenterer sjelden klærne mine med mindre jeg presser komplimenter ut av ham. Har også fått de andre toppene jeg bestilte fra Nelly i dag, og Madonna-t-skjortene var rå, enda kulere enn på bildene. Da jeg sminket meg, fant jeg ut at mascaraen min var moden for uskifting, den har begynt å klumpe seg. Har brukt Diorshow i flere år, men ville prøve noe nytt nå, så bestilte L'Extreme Black Waterproof fra Lancome, har vært fornøyd med mascara fra Lancome tidligere, både Flextencils og Hypnose-sistnevnte var utsolgt, hvis ikke ville jeg muligens kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #251 Del Skrevet 26. februar 2010 Har bestilt et lass bøker fra Haugen Bok, noen til meg selv, resten bøker jeg skal gi bort- har ikke gitt svigersøster bursdagsgave enda, så har valgt ut fem-seks bøker som hun kan like og jeg selv synes er vanvittig gode- som "White Teeth" av Zadie Smith, "Book of Illusions" av Paul Auster, "The Corrections" av Jonathan Franzen- bestilte de norske oversettelsene, så kunne ikke bruke Play.com. Dette innkjøpet ga meg ikke bare god samvittighet, men også en saftig Kickback-bonus, nok til at jeg kunne bestille enda et VISA gavekort- venter på at det første jeg bestilte skal komme i posten. Så i alt har jeg tjent over 110 kr i Kickback de siste månedene, hvilket vil si at a) Kickback er et genialt konsept, og b)jeg har shoppet mye. Veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 26. februar 2010 Nå er det kjøpestopp i minst en uke, får få dopamin-kickene og stimuli fra andre kilder- snorte kokain eller noe. Tillot meg en siste synd før jeg klipper visakortet i to (hum, kanskje jeg ikke bør gjøre det, må fortsatt kjøpe mat og slikt). La inn en bestilling hos LushNorge, siden de ikke har alt jeg skulle ha i Lush- butikken her i Trondheim nå bestilte jeg like greit alt jeg ville ha på nett. Buffy Body Butter Bodybuttereske Vanilla Delite bodylotion Rock Star såpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 27. februar 2010 Fikk pakke fra Barry M, rouge og leppestift fra MAC og øreringer i dag-storfornøyd! Produktene fra Barry M så ikke så billige ut som fryktet, og fargene var kjempefine. Rougen fra MAC var perfekt, leppestiften likeså, en dyp burgunder-nyanse. Øreringene var fine, det gjenstår og se om jeg reagerer allergisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #254 Del Skrevet 1. mars 2010 Ok, jeg vet at jeg skulle ta en pause i shoppingen, men så fikk jeg 4000 kr uventet i hendene- åpenbart en beskjed fra universet om at jeg burde shoppe! Har bestilt Decleor Ylang Ylang Night Balm i 100 ml salongstørrelse, Decleor Hydra Floral fuktighetskrem, også i 100 ml salongstørrelse, og 200 herlige ml med Decleor Hydra Floral fuktighetsmaske, alt fra selgeren Beutypal på Ebay. Må investere i huden min nå, den slo seg vrang sent på høsten i fjor, og er fortsatt vanskelig å ha med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 1. mars 2010 Har bestilt meg noe jeg har ønsket meg leeenge- en ny flaske med Lolita Lempicka parfyme. Det er en av signaturduftene mine, de andre er Dior Addict og den originale duften fra Prada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #256 Del Skrevet 1. mars 2010 Browset etter pencil-skjørt i skinn på Asos.com, men fant ikke annet enn det vanvittig kule fra Wheels & Babydolls som jeg ikke helt kan ta meg råd til. Fant imidlertid dette- høy midje, i ull, lekkert snitt og kule detaljer- og nedsatt fraa 195£ til bare 59£! Perfekt nå på senvinteren, og vil funke til neste høst/vinter også. Måtte bare ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 1. mars 2010 Har siklet etter et skjørt fra det nye merket St-Martins i flere uker, og bestemte meg for å bestille det i dag- elsker printet, det vil friske opp vårgarderoben min! Skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 1. mars 2010 #258 Del Skrevet 1. mars 2010 Har bestilt meg noe jeg har ønsket meg leeenge- en ny flaske med Lolita Lempicka parfyme. Det er en av signaturduftene mine, de andre er Dior Addict og den originale duften fra Prada. Du kunne fått min Lolita Lempicka, for den blir aldri brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. mars 2010 #259 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg elsker Lolita Lempicka Kult skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #260 Del Skrevet 4. mars 2010 Du kunne fått min Lolita Lempicka, for den blir aldri brukt. Jeg kan aldri få for mye av en av yndlingsduftene mine, så jeg tar i mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå