Gå til innhold

Betaling med VISA på lookfantastic.Problemer!


Midnattsol

Anbefalte innlegg

Jeg skulle bestille noen produkter fra www.lookfantastic.com nå. Jeg valgte å betale med VISA. Jeg måtte fylle ut opplysninger, blandt annet sto det at jeg måtte fylle ut en start date. VISA-kortet har ikke start date bare Expire date og her sto det at begge deler måtte fylles ut.

Det endte med at jeg brukte Am Ex.

Det står vel ikke start date på Norske VISA-kort, gjør det? Hva gjør alle dere som bestiller fra lookfantastic?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde å hoppe over jeg også' date=' men fikk ikke komme videre. :-?[/quote']

Hmm, kanskje jeg ikke hoppa over likevel? Ble usikker nå. Sorry. Skrev jeg bare inn en fiktiv dato? Husker ikke :oops: Men jeg har nå bestilt derfra - såpass vet jeg i alle fall :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sikker på det? :wink:

Jeg prøvde meg med å bare skrive inn en dato, men kom ikke videre allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte i går, og trengte ikke å fylle ut start dato. dvs at jeg bare hoppa over feltet. Sikker på at du valgte VISA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet som deg, Midnattsol. Prøvde både med blankt felt og en fitiv dato - ingenting funket.

Jeg vil også bestille! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og en venninne har bestilt og betalt med Visa. Start dato bare hoppet vi over. Sikker på at det ikke er noe annet som mangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøvde jeg en gang til, og nå gikk det rett gjennom! :D

Var kanskje bare et forbigående problem i går???

HURRA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var det! Har fått mail av dem der de beklaget det hele, var et datakrasj. Skulle få en gratis gave som plaster på såret, lurer på hva det er.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skriver bare svada og svarer meg ikke på hvorfor det var sånn i går da jeg skulle bestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mailen jeg fikk fra dem:

Dear Valued Member,

We understand that you were viewing Lookfantastic.com this morning and may have

tried to place an order.

Our site experienced some technical problems during this time which were caused

by Datacash, our secure payment provider, during their upgrade of their secure

systems. This upgrade not only effected our site but many other sites that use

Datacash.

We are now able to process secure transactions again and we would like to offer

you a free gift upon placement of your next order. To enable us to give your

order priority, please send an email to (slettet da det ikke er tillatt å oppgi mailadr i forumet, Nala - moderator) with the

subject

line 'Free Gift Offer'.

We can assure you the security of the Lookfantastic site has not been

compromised

and all future purchases are protected and secure as usual.

We apologise for any inconvenience and we look forward to receiving your order

soon.

Kind regards

Natasha Osuna

Customer Services

Lookfantastic.com

Rart at du ikke fikk en sånn da??? Men du kan jo prøve og sende en mail med tittel som det står i denne mailen og se om du ikke får en gave du også. :) Er vel bare noe skvip likevel tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De sjekker sikkert hvem som virkelig har prøvd å bestille, sånn at de ikke deler ut gratisgaver til "svindlere"... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Free gift bryr jeg meg altså ikke så mye om. Jeg har fått svar på det jeg ville nå og håper jeg kan bruke VISA neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...