Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hvorfor i helvete må folk banne sånn hele tiden? Folk banner i virkeligheten og de banner til og med når de skriver på forum. Synes det blir bare verre og verre og det er noe jævlig irriterende å høre på og lese. Synes folk burde slutte. I tilegg så er det jo et tegn på et jævlig dårlig ordforråd å banne også.
Chiyo Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Jeg elsker å banne, and I am not going to stop! Ja men seriously... Det er ikke noe gale med banning. Disse ordene.. de er bare ord. Vi er her alle voksne mennesker og det er opp til hver enkelt om de vil banne eller ikke. Jeg banner hele tiden, men prøver å la være forran barn. Barn skal utsettes for slikt språk. Jeg banner heller ikke forran mennesker jeg ikke kjenner noe særlig for eksempel i formelle sammenhenger. Men her på forum eller forran venner. Ja! Jeg Banner!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Barn skal utsettes for slikt språk. Da håper jeg ikke du har barn eller jobbere med barn. For det var skrivefeil?
Chiyo Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Da håper jeg ikke du har barn eller jobbere med barn. For det var skrivefeil? Beklager, beklager Jeg mente å si at barn IKKE skal utsettes for slikt språk. Nei nå begynner jeg å bli trøtt her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå