Gå til innhold

Dexedrine!


Fremhevede innlegg

Gjest lilledun
Skrevet

jeg har gått på denne medisinen 1 uke (?) sånn ca.

jeg føler meg skikkelig rar og uvel med disse og effekten er ikke der på en måte.

den skal gjøre at konsentrasjonen blir bedre. men i stedet opplever jeg at den gjør meg mer ukonsentrert og surrete, enn det jeg er fra før. og jeg føler meg bare ned dopet og orker ingenting.

jeg prøvde ut ritalin først, men ble ordentlig sjuk, men den hadde god effekt på konsentrasjon og jeg trengte ikke store doseringen for å merke effekten. men det var veldig synd at jeg ikke tålte den.

men over på dexedrine:

hvordan opplevde du å bruke denne i starten?

gikk bivirkningene bort etterhvert?

fikk du bedre effekt av den i ettertid?

på forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...