Gå til innhold

Rasisme og kulde


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nå som det er så kaldt så hadde det jo passet bra å bare hive rasistene i vedovnen. De brenner nok ganske godt og gratis er det jo også.

Eller burde vi spare dem til satan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bianca26
Nå som det er så kaldt så hadde det jo passet bra å bare hive rasistene i vedovnen. De brenner nok ganske godt og gratis er det jo også.

Eller burde vi spare dem til satan?

Kast de i vedovnen. Satan har sikkert plassmangel hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det er så kaldt så hadde det jo passet bra å bare hive rasistene i vedovnen. De brenner nok ganske godt og gratis er det jo også.

Eller burde vi spare dem til satan?

Vet ikke hva folk legger i rasisme lenger. Har blitt kalt rasist i en diskusjon en gang eller to, selv om jeg selv ikke ser ned på andre folkeslag. Tror i allefall du får mye "ved" å ta av. Leste forresten artikkel om at bekyldninger om rasisme var den vandligste form for herske teknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Vet ikke hva folk legger i rasisme lenger. Har blitt kalt rasist i en diskusjon en gang eller to, selv om jeg selv ikke ser ned på andre folkeslag. Tror i allefall du får mye "ved" å ta av. Leste forresten artikkel om at bekyldninger om rasisme var den vandligste form for herske teknikk.

Ja det skal igrunningenting til før man blir kalt rasist. Nesten som det skulle vært skrevet en bok om hva man sa og gjorde som kunne stemples som rasisme slik at man ikke tråkka i salaten. Tror det hadde blitt en tjukk bok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal igrunningenting til før man blir kalt rasist. Nesten som det skulle vært skrevet en bok om hva man sa og gjorde som kunne stemples som rasisme slik at man ikke tråkka i salaten. Tror det hadde blitt en tjukk bok...

Det hadde det, jeg er for eksempel rasist fordi jeg ikke lot en utenlandsklignende mann gå foran meg i kassekø en gang. Og det ble uttalt av en såinnihampen antirasistisk etnisk nordmann.... folk veit ikke hva ordet rasisme betyr lenger.... Jeg var i verste fall egoistisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Det hadde det, jeg er for eksempel rasist fordi jeg ikke lot en utenlandsklignende mann gå foran meg i kassekø en gang. Og det ble uttalt av en såinnihampen antirasistisk etnisk nordmann.... folk veit ikke hva ordet rasisme betyr lenger.... Jeg var i verste fall egoistisk!

HÆ? Du kødder???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde det, jeg er for eksempel rasist fordi jeg ikke lot en utenlandsklignende mann gå foran meg i kassekø en gang. Og det ble uttalt av en såinnihampen antirasistisk etnisk nordmann.... folk veit ikke hva ordet rasisme betyr lenger.... Jeg var i verste fall egoistisk!

Bare vent til sommeren du. Egoister er så kalde mennesker at de kan vi bruke som aircondition når det er sommer og varm.

:skratte: Nå har vi det morsomt her. I hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Bare vent til sommeren du. Egoister er så kalde mennesker at de kan vi bruke som aircondition når det er sommer og varm.

:skratte: Nå har vi det morsomt her. I hvertfall jeg.

Mener du at man alltid skal se bak oss for å se om det er en utlending slik at vi kan slippe han forbi i kassa, ikke for å være snill, men bare fordi han var utlending? Skal de kvoteres for å få stå først i køa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at man alltid skal se bak oss for å se om det er en utlending slik at vi kan slippe han forbi i kassa, ikke for å være snill, men bare fordi han var utlending? Skal de kvoteres for å få stå først i køa?

Nå fikk jeg lyst å bare si ja.

Men, nei, hvor sa jeg det?

Er alltid hyggelig å slippe noen forbi, men hvorfor i værbalong skal jeg slippe han og han forbi meg fordi han er hvit eller svart? Nei, men slipper ikke folk forbi fordi de har en annen farge, man slipper dem forbi fordi man vil være grei.

Det er sikkert derfor Norge er så kaldt om vinteren og spesioelt nå da nordmenn er så egoistiske og kalde. :ler:

Men rart vi har det varmt på sommeren. Kanskje det er en ettervirkning av at folk fyrer så mye om vinteren? Eller kanskje det er mye rasisme her, men det blir jo ikke varmt da for det er kaldt å være rasistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Nå fikk jeg lyst å bare si ja.

Men, nei, hvor sa jeg det?

Er alltid hyggelig å slippe noen forbi, men hvorfor i værbalong skal jeg slippe han og han forbi meg fordi han er hvit eller svart? Nei, men slipper ikke folk forbi fordi de har en annen farge, man slipper dem forbi fordi man vil være grei.

Det er sikkert derfor Norge er så kaldt om vinteren og spesioelt nå da nordmenn er så egoistiske og kalde. :ler:

Men rart vi har det varmt på sommeren. Kanskje det er en ettervirkning av at folk fyrer så mye om vinteren? Eller kanskje det er mye rasisme her, men det blir jo ikke varmt da for det er kaldt å være rasistisk.

Jeg er av den oppfatning av at menn skal slippe damer forbi fordi det er noe en gentleman gjør. Jeg som jente skal jo ikke slippe en mann forbi:p Nei den var egentlig litt kødd den siste jeg sa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ? Du kødder???

Nei, ramme alvor! En annen ungjente snudde seg og sa hun syntes det var rasistisk gjort av meg. Jeg hadde jo bare tre fire varer selv å betale for, og ikke skulle jeg noe i kassa som skulle ta lang tid fordi jeg hadde det travelt selv og. Mannen spurte nok bare fordi han også hadde dårlig tid (det har vi jo alle;)), og bare skulle betale noen få varer. Han snudde seg når hun jenta begynte å blande seg, så jeg tror ikke han var enig med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning av at menn skal slippe damer forbi fordi det er noe en gentleman gjør. Jeg som jente skal jo ikke slippe en mann forbi:p Nei den var egentlig litt kødd den siste jeg sa

Jeg er av den oppfatninga av at damer er mennesker som klarer seg selv og som skal gå som de vil, om det er i burka eller bikini, eller naken. Men naken er jo et pluss da. Takk og lov for han som gjorde internett mulig.

At menn skal reise seg (det gjør vi uansett, kan ikke noe for det) og åpne dører er bare tull, men selv så synes jeg det er gentleaktig også og jeg kunne faktisk selv funnet på å gjøre det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst å bare si ja.

Men, nei, hvor sa jeg det?

Er alltid hyggelig å slippe noen forbi, men hvorfor i værbalong skal jeg slippe han og han forbi meg fordi han er hvit eller svart? Nei, men slipper ikke folk forbi fordi de har en annen farge, man slipper dem forbi fordi man vil være grei.

Det er sikkert derfor Norge er så kaldt om vinteren og spesioelt nå da nordmenn er så egoistiske og kalde. :ler:

Men rart vi har det varmt på sommeren. Kanskje det er en ettervirkning av at folk fyrer så mye om vinteren? Eller kanskje det er mye rasisme her, men det blir jo ikke varmt da for det er kaldt å være rasistisk.

Denne diskusjonen ble for dyp. Jeg er forvirret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rasister er alle som ikke mener at Norge bør ha åpne dører for alle som ønsker å komme hit, og som våger å antyde at det finnes problemer i kjølvannet av innvandringspolitikken som har vært ført hittil - og det blir fler og fler av oss, av uforståelige grunner.

Videre er rasister alltid hvite, og ofrene alltid brune. Aldri omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Jeg er av den oppfatninga av at damer er mennesker som klarer seg selv og som skal gå som de vil, om det er i burka eller bikini, eller naken. Men naken er jo et pluss da. Takk og lov for han som gjorde internett mulig.

At menn skal reise seg (det gjør vi uansett, kan ikke noe for det) og åpne dører er bare tull, men selv så synes jeg det er gentleaktig også og jeg kunne faktisk selv funnet på å gjøre det også.

Det handler ikke om å klare seg eller ikke, det handler om at romantikken ikke skal forsvinne selv om det er likestilling. Jenter liker gutter som åpner døra for seg, det får dem til åføle seg verdsatt og da kan jeg love deg at vi verdseter en mann som gjør det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen ble for dyp. Jeg er forvirret!

Det tar nok ts som et kompliment, men ikke ta ts så altfor seriøs. Han er i sitt spøkefulle hjørne og lirer av seg mye tullball nå. Skal be han skjerpe seg, om dere andre vil det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rasister er alle som ikke mener at Norge bør ha åpne dører for alle som ønsker å komme hit, og som våger å antyde at det finnes problemer i kjølvannet av innvandringspolitikken som har vært ført hittil - og det blir fler og fler av oss, av uforståelige grunner.

Videre er rasister alltid hvite, og ofrene alltid brune. Aldri omvendt.

Rasister skal vi brenne og egoister kan vi bruke som kjøleanlegg på sommeren. Hva gjør vi med de som er sarkastisk da? Nå har jeg funnet på masse løsninger, men nå gir jeg ballen til noen andre.

Skal et samfunn fungere så må alle bidra. Jeg kan ikke stå her å bestemme alt, selv om det hadde verdt det beste. Da hadde ikke damer trengt å lure på hva de skal ha på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasismehysteriet er vår tids hekseprosess og brukes ofte at utlendinger som selv er sterkt rastistiske mot nordmenn. Enhver som har hatt litt omgang med visse kulturer vet hvor lett slike beskyldninger slenges mot nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt kalt rasist når jeg ikke har hatt lyst til å danse eller blitt sjekket opp av menn og de samtidig har vært av utenlandsk opprinnelse. Har vært høflig hver gang. Litt leit fordi noen av de kan bli veldig aggressive. Litt trist, mange er snille også. Har fortalt på et par fester (med kun nordmenn) at jeg konskvent sier nei på grunn av dårlige erfaringer, og nok engang blitt beskylt for å være rasist. Får nesten lyst til å erkære meg selv for å være rasist selv om det ikke er sant. Kanskje jeg slipper å måtte forsvare meg hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...