Gå til innhold

Exerceo Volume IV


Gjest Icere

Anbefalte innlegg

Gjest Icere
Ja, gleder meg også enormt til tiden som kommer. Jeg må investere i nye løpesko (mine er slitt ut), så da blir det forhåpentligvis mange timer ute.

Jeg, Friskus? Me like! Liker ihvertfall å innbille meg selv og andre at jeg tendenderer til å være det. :fnise:

Nei, har ikke vært i Femundsmarka. Det er et sted jeg også virkelig kunne tenkt meg å utforske. Kjenner noen som drar dit som årlig tradisjon.

I sommer har vi planer om å gå en uke i fjellet, så gleder meg veldig til å sette meg ned å begynne å planlegge etterhvert. :biggrin: Også har vi planer om å gå Besseggen og bestige Galdhøpiggen. Ikke fordi det er så stort i seg selv, men bare for å ha gjort det. *gleder meg*

Vi har mange gode opplevelser foran oss, Icere! :)

Btw: takk for linken! Så moro plutselig å få et ansikt til nicket ditt! :)

Oooo jeg har ikke vært på verken Besseggen eller Galdhøpiggen, så det må vi få med i år tror jeg! Kjæresten har nok vært på begge. Femundsmarka har jeg lyst til å utforske i kano og med fiskestang i sekken. Ah, tenk å flyte på vannet når det er sol og blå himmel, og med storslått natur foran seg og kun lyd av insekter og en og annen fugl. :rødme:

Friskus ja, husker jo den tråden din om hendig turproviant, tror det var første innlegget jeg leste av deg. :) Legger alltid merke til med-Friskuser. :laugh: Hvilke løpesko bruker du?

Og JA vi har masse å se frem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fragment

Det høres ut som en (stort sett) knallbra helg, og det er nok en fin oppladning til nok en god treningsuke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å ut på tur av å lese her! Blitt for lite av det i det siste altså. Vi har hatt mange fine telt/sove-under-åpen-himmel turer på hardangervidda opp gjennom årene, med eller uten hest, med bading, fisking osv. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Icere
Det høres ut som en (stort sett) knallbra helg, og det er nok en fin oppladning til nok en god treningsuke :)

Ja fikk sove godt også, og spist massemasse mat, så nå skal jeg være fit for fight!

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å ut på tur av å lese her! Blitt for lite av det i det siste altså. Vi har hatt mange fine telt/sove-under-åpen-himmel turer på hardangervidda opp gjennom årene, med eller uten hest, med bading, fisking osv. :nigo:

Hest! Wow, det må være kult! Jeg har aldri ridd... det høres jo rett og slett bare fantastisk ut å ri inn på vidda med fiskestang i den ene hånda og bikinien i den andre! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
...å ri inn på vidda med fiskestang i den ene hånda og bikinien i den andre! :fnise:

Bikinien ville jeg foretrukket å ha på, tror jeg.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe spesielt med det! Vokst opp med hest jeg, med en mormor som er på tv for å kjøre hest Norge på rundt :fnise: Ikke fult så morsomt de gangene hestene løper hjem igjen, og lar oss være igjen midt på vidda så vi må gå i mange timer bærende på sal og utstyr, men men :lol:

Haha Fragment! :ler:

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Icere
Bikinien ville jeg foretrukket å ha på, tror jeg.

:ler:

:skratte: Nå lo jeg høyt!

Ja det er noe spesielt med det! Vokst opp med hest jeg, med en mormor som er på tv for å kjøre hest Norge på rundt :fnise: Ikke fult så morsomt de gangene hestene løper hjem igjen, og lar oss være igjen midt på vidda så vi må gå i mange timer bærende på sal og utstyr, men men :lol:

Haha Fragment! :ler:

Hahaha, så det har skjedd altså? Ikke mer en en gang håper jeg. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis bare en gang! Vi brukte hele dagen på å ri inn til en hytte, tok av utstyr og satte hestene i fotlenker utafor, og når vi våkna dagen etter var hestene borte :fnise: Vi visste de fint kom seg hjem, men var jo litt mye ting å bære tilbake da, siden vi hadde regnet med hjelp fra hestene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friskus ja, husker jo den tråden din om hendig turproviant, tror det var første innlegget jeg leste av deg. :) Legger alltid merke til med-Friskuser. :laugh: Hvilke løpesko bruker du?

Ja, stemmer det. Den tråden husker jeg. :ler: Er mye som må finnes ut av, gitt! Etter litt eksperimentering er det, enn så lenge, en blanding av tørka tranebær, knuste tørka bananer, rosiner og havregryn det går i. Prøvde med biter av kokesjokolade, men uten hell. Ganske naturlig, kanskje, siden blandingen ligger i drikkebeltet. ;)

Har brukt et par fra Asics, som jeg har vært fornøyd med, men kommer til å være åpen for andre merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Icere
Heldigvis bare en gang! Vi brukte hele dagen på å ri inn til en hytte, tok av utstyr og satte hestene i fotlenker utafor, og når vi våkna dagen etter var hestene borte :fnise: Vi visste de fint kom seg hjem, men var jo litt mye ting å bære tilbake da, siden vi hadde regnet med hjelp fra hestene :gjeiper:

:ler: Huff, det er litt fælt å le, men det var litt komisk. :biggrin: Dere fikk mosjonert hvertfall, hehe.

Ja, stemmer det. Den tråden husker jeg. :ler: Er mye som må finnes ut av, gitt! Etter litt eksperimentering er det, enn så lenge, en blanding av tørka tranebær, knuste tørka bananer, rosiner og havregryn det går i. Prøvde med biter av kokesjokolade, men uten hell. Ganske naturlig, kanskje, siden blandingen ligger i drikkebeltet. ;)

Har brukt et par fra Asics, som jeg har vært fornøyd med, men kommer til å være åpen for andre merker.

Kanskje peanøttsmør kan fungere som lim til den blandingen? Hørtes veldig godt ut! Hmmm, nei du tålte ikke nøtter, var det ikke derfor du startet den tråden mon tro...

Gratulerer! Må skryte litt her også, sterka! :duskedame:

Tuuuuusen takk! Og må si det her også; du er lynkjapp! :fnise:

Ai æm såu hæppiiii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å le, syns selv det er veldig morro, sånn i ettertid :fnise: Og ja, jeg har kanskje litt lite å gjøre nå på kvelden (og burde nok gå og legge meg istedenfor) så da sitter jeg og sjekker siste innlegg etc :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Icere

Icere's trening

Dato: mandag 15.03.2010

Aktiviteter

1) AT 100 grader

Varighet: 12 min

Distanse: 1600.00 Meter

2) Vekttrening

Varighet: 1 t 15 min

Totalt løftet: 3018.0 kg

Benkpress

20.0kg x 10.0

40.0kg x 4.0

42.5kg x 4.0

:strix: 50.0kg x 1.0 :strix:

40.0kg x 8.0

Rotator cuff 1

4.0kg x 15.0

4.0kg x 15.0

Skråbenk

8.6kg x 10.0

13.6kg x 10.0

15.0kg x 8.0

15.0kg x 6.0

Triceps nedpress m/tau

23.0kg x 12.0

27.0kg x 10.0

27.0kg x 10.0 (S)

18.0kg x 6.0 (DS)

9.0kg x 10.0 (DS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lucy d-.-b
Nå er forresten Wilks'en min på 55 kg i benkpress. :sjarmor:

Hva betyr det? Wilks beregner vel poeng, ikke kilo? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Icere
Knallbra økt! Gratulerer! :5:

Tusen takk!

Hva betyr det? Wilks beregner vel poeng, ikke kilo? :klø:

Det har jeg ikke tenkt på.

Tall fra 7. januar

Markløft (50 kg x 10): 67 kg 1RM, 73,75 Wilks

Knebøy (30 kg x 10): 40 kg 1RM, 44,03 Wilks

Benkpress (32,5 kg x 10): 43 kg 1RM, 47,33 Wilks

Totalt Wilks: 165,11

Dagens

Markløft (60 kg x 10): 80 1RM, 88,06 Wilks

Frontbøy: 50 kg 1RM, 55,04 Wilks

Benkpress: 50 kg 1RM, 55,04 Wilks

Totalt Wilks: 198,14

Kan jo ikke annet enn å si meg godt fornøyd med den utviklingen på litt over to måneder! :nigo:

Endret av Icere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...