Gå til innhold

Exerceo Volume IV

Gjest Icere

Anbefalte innlegg

Å TAKK GUD OG HERRELAND eller noe! Da var det ikke bare meg! Forstår godt at du ble sinna, jeg lå der i myoreps og ble helt fortvilet selv! De gangene jeg har brukt den stangen siden (når det for eks ikke har vært ledig annen stang) har jeg lastet på 2,5kg mindre.. Surt, men må tenke at man jo får god effekt likevel..

God økt på deg da snuppis! Koselig å bli hilset til :hug:

:fnise: Jeg trodde at du sannsynligvis bare hadde hatt litt dårlig dagsform! :lol: Men det stemmer nok at løftet med den føles annerledes ja!

Jeg har sikkert nevnt det før, men mange stenger veier faktisk 22,5 kilo. Er den tyngste stangen hos dere tjukkere enn de vanlige? Det er i alle fall én måte man ofte kan finne ut av det på.

Dette er faktisk den eneste stanga som har kg på siden, og der står det 20. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lucy d-.-b
:fnise: Jeg trodde at du sannsynligvis bare hadde hatt litt dårlig dagsform! :lol: Men det stemmer nok at løftet med den føles annerledes ja!

Den gangen løftet jeg dårligere i benk, også gruset jeg rekorden min i hantelpress etterpå, så dagsformen var det ikke noe galt med ;) Jeg hadde faktisk den beste økten på lenge den dagen, det var derfor det føltes så utrolig rart at stanga bare ville opp 8 ganger når jeg hadde fått den opp 12 bare 3 dager før.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si det før jeg logger dagens økt (og ser på OL), men jeg var kanskje TO CENTIMETER unna en full overhåndschin i dag!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe:

Tænk ju! :nigo:

:tommelopp:

2 cm er jo ingenting! Hva skjer med folket her inne om dagen? Mye bra trening ute og går, i alle fall :)

Ja, jeg tenkte på SportyShorty med en gang jeg landet etter den. :ler:

Fikk ny forklaring på bokstavene på mylog.no forresten. Nå sier de at F faktisk står for Failure, og ikke Forced Reps.... :klø: Logger med F på failure fremover! Kjenner at det er litt surt å logge chinsen med F i dag, for det var så syyyykt nært. Men men, perfeksjon er alt som duger. :gjeiper:

Icere's trening

Dato: onsdag 24.02.2010

Aktiviteter

1)AT 100 grader

Varighet: 5 min

Distanse: 700.00 Meter

2) Vekttrening

Varighet: 1 t

Totalt løftet: 3907.5 kg

Chins m/strikk, lilla

50.5.0kg x 7.0

Chins/kroppsheving overhåndsgrep

60.5kg x 1.0 (F)

60.5kg x 1.0 (F) (S)

60.5kg x 1.0 (S) (N)

Chins m/strikk, lilla

50.5kg x 3.0 (S)

50.5kg x 1.0 (S) (N)

Markløft

23.0kg x 12.0

40.0kg x 12.0

60.0kg x 8.0

60.0kg x 8.0

Bicepscurl stående

8.6kg x 10.0

Roing sittende m/smalt grep

32.0kg x 12.0

39.0kg x 8.0

39.0kg x 8.0

Facepulls

16.0kg x 8.0

14.65kg x 10.0

Sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten!

Endret av Icere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang går du opp! Koselig å se deg i dag. Du ser da riktig så snasen ut om dagen! Vært hos frisøren igjen forresten? Liker fargen din nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang går du opp! Koselig å se deg i dag. Du ser da riktig så snasen ut om dagen! Vært hos frisøren igjen forresten? Liker fargen din nå. :)

Takk, det var koselig å se deg også! Var superstressa over å rekke en OL-sending, som jeg fant ut begynte 20 min etter at jeg trodde... :roll: Helbleket håret for kanskje halvannen uke siden, så det er relativt nytt ja. Takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud jeg er så utrolig disté i dag, tydelig at jeg er sliten... 28 timer på jobb hittil denne uken, og nå merkes det på kroppen. Må roe ned i neste uke, uansett hvor mye det er å gjøre.

La til bicepscurl på dagens økt, som jeg hadde glemt å skrive opp.

Nå må Norge få rævva i giiiiiiir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: 28 timer!? Til sammen, og det er bare onsdag!? Gærning.

:fnise:

Yup. :gjeiper: Og nesten 50 timer hver uke de siste 3 eller 4 ukene. Har mistet tellingen. :lol:

Gratulerer alle sammen med sølv på stafetten! Nå er det FFXII, og jeg har snart rundet det. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må ikke jobbe deg helt ihjel nå da! :regler:

Nei vet... :sjenert: Må passe på helsa! Er heldigvis bedre i skulderen enn jeg har vært på 12 år, og i tillegg er jeg generelt i mitt livs beste form. Foreløpig føles det bra, selv om jeg nok må fremskynde neste kirotime.

Men nå er det snart påske! :strix:

Og i dag kjøpte vi billetter til ti dager i Spania i mai!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...