Gå til innhold

Exerceo Volume IV

Gjest Icere

Anbefalte innlegg

Har vært en helt super helg jenter! Lørdag var jeg på Fitnessmessen i seks timer sammen med lucy, SportyShorty og E. Fikk handlet litt stæsj, og hadde en skikkelig super dag sammen med jentene! Testet en massasjestol i 25 min, og fikk servert kaffe midtveis. :sjarmor:

I dag fikk vi besøk av broren til kjæresten, dama hans K og deres herlige ettåring. De trener mye og har skikkelig peil, så jeg fikk teknikksjekk på benkpress og kjempegod input! Forsøkte meg til og med på 50 kg i dag, men det gikk ikke. :gjeiper: Klarte ny pers på 45 kg, og den gikk helt fint opp, no problemo! Men jeg har faktisk ikke klart å glede meg noe over det, for jeg ble så skuffet da jeg ikke klarte 47,5 kg. :( Hadde jeg lagt opp løpet litt annerledes, og ikke blitt så stressa med ny teknikk, hadde jeg klart det, det er jeg SIKKER på. Men det er ikke langt unna nå! Dagens økt:

Icere's trening

Dato: søndag 14.02.2010

Aktiviteter

1) AT 100 grader

Varighet: 10 min

Distanse: 1100.00 Meter

2) Vekttrening

Varighet: 1 t 15 min

Totalt løftet: 2531.5 kg

Sett: 14

Reps: 148

Rotator cuff 1

4.0kg x 12.0

4.0kg x 12.0

4.0kg x 12.0

Benkpress

20.0kg x 12.0

40.0kg x 6.0

50.0kg x 1.0 Failure

45.0kg x 1.0 Pers!

47.5kg x 1.0 Failure

37.5kg x 6.0

Skråbenk

8.6kg x 12.0

12.5kg x 8.0

13.6kg x 8.0

13.6kg x 10.0

Fronthev m/vektskive

10.0kg x 10.0

Coreøvelse for skuldre

10.0kg x 20.0

10.0kg x 20.0

Det var for øvrig grisekult å se K ta 70 kg i benken i dag!! Hun tok også 60 kg x 8 helt fint. Gleder meg til den dagen jeg er der. :)

Endret av Icere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fragment

Gratulerer med ny pers i benk! 47,5 kilo er nok like rundt hjørnet, så du får prøve igjen om en stund :)

...og det høres ut som om dere hadde en kjempebra dag på Fitnessmessen!

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny pers i benk! 47,5 kilo er nok like rundt hjørnet, så du får prøve igjen om en stund :)

...og det høres ut som om dere hadde en kjempebra dag på Fitnessmessen!

Takk for det! Ja den er nok det, men ble irritert over at jeg ble stressa i dag, for egentlig hadde jeg den. Gaaaaah!

Og du skulle vært med på messa. ;)

Endret av Icere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pers! Kjenner igjen stresset.. Når jeg prøvde sist så bytta vi benk midt i, for jeg var "for snill" og lot noen menn få "vår" siden de ikke ville bruke den andre som var ledig. Så da ble jeg litt stressa pga. det, ooog så gikk det ikke like bra som jeg forventa :gjeiper:

Menne ja, 47,5 går nok rett opp neste gang! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny pers! :) Haha, jeg skjønner knapt nok halvparten av det jeg leser her inne, men likevel synes jeg det er skikkelig inspirerende. Sære greier, men jeg tror dte er et kompliment til deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Du brenner jo en del krutt på hhv. 50 og 45 kilo.

Får satse på å være med neste år :)

Det må du absolutt!

Gratulerer med pers! Kjenner igjen stresset.. Når jeg prøvde sist så bytta vi benk midt i, for jeg var "for snill" og lot noen menn få "vår" siden de ikke ville bruke den andre som var ledig. Så da ble jeg litt stressa pga. det, ooog så gikk det ikke like bra som jeg forventa :gjeiper:

Menne ja, 47,5 går nok rett opp neste gang! :trene:

Du er alt for snill! ;) Blir spennende når jeg skal prøve neste gang ja. :)

Gratulerer med ny pers!! :danse:

Tusen takk! :)

Nå blir det Final Fantasy XII! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny pers! :) Haha, jeg skjønner knapt nok halvparten av det jeg leser her inne, men likevel synes jeg det er skikkelig inspirerende. Sære greier, men jeg tror dte er et kompliment til deg :fnise:

:fnise: Tusen takk Pingting!

Supersterk!!! :bolledeig:

Gratulerer kjempemasse med ny pers!

Dænk juuu! :nigo:

Men jeg skulle hatt 47,5!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny pers! :blomst:

Men jeg forstår deg så godt altså. Uansett hvor flink man er så vil man bare mer. Og spesielt om man føler at man kunne ha klart det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med pers :5:

Grattis!!! :klappe: Kjempebra!!

Gratulerer med ny pers! :blomst:

Men jeg forstår deg så godt altså. Uansett hvor flink man er så vil man bare mer. Og spesielt om man føler at man kunne ha klart det. ;)

Takk for det jenter, dere er så søte altså! Mye vil ha mer.. men da jeg perset på både 40 og 42,5 var jeg helt i ekstase, og hoppet rundt med verdens største glis etterpå. Den følelsen hadde jeg IKKE i går. Hadde sikkert også noe å gjøre med at de andre mente jeg kom til å klare 50... :laugh:

Jeg så deg forresten løpe til bussen i dag ;)

Ja fytterakkern jeg måtte gi på for å rekke den, trodde jeg, så var den to min. forsiket. :lol: Var sykt vanskelig å komme seg opp i dag, selv om vi la oss relativt tidlig. Kunne lett sovet 2-3 timer til! Er veldig trøtt og sliten i dag kjenner jeg. Går vel over til i morgen tenker jeg!

Endret av Icere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg en helt jævlig dag på jobben, for å si det mildt. Sluttet heldigvis bra, selv om jeg måtte jobbe 10 timer istedenfor de 8 planlagte... Så bar det rett hjem for å spise middag og spille en halvtime FFXII, for så å fyke på trening. Nå har jeg hivd i meg en svær bolle med havregrøt, også skal jeg nispille litt til før dusj + soving. :nigo:

Icere's trening

Dato: tirsdag 16.02.2010 Aktiviteter

1) AT 100 grader

Varighet: 12 min

Distanse: 1500.00 Meter

2) Vekttrening

Varighet: 1 t 30 min

Totalt løftet: 4836.4 kg

Sett: 15

Reps: 140

Chins m/strikk, lilla

51.0kg x 5 + 1 eksentrisk

51.0kg x 3 + iso hold + 1 eks.

51.0kg x 3 + iso hold + 1 eks.

51.0kg x 2 + iso hold + 1 eks.

Ble lenge iso holds på meg... litt kjedelig, men den statiske biten er null stress over ganske mange sekunder. Hvorfor klarer jeg ikke å dra meg lenger opp?! Men, jeg kom meg lenger opp nå enn før, måtte prøve etter andre settet. Bittelitt over 90 grader nå!

Markløft

20.0kg x 15.0

50.0kg x 10.0

50.0kg x 10.0

60.0kg x 10.0

Roing sittende m/smalt grep

25.0kg x 12.0

34.3kg x 12.0

39.0kg x 10.0

39.0kg x 10.0

Facepulls

16.0kg x 12.0

17.15kg x 12.0

18.0kg x 10.0

Snakket med lucy i dag ang. belastningen på kabeldraget vi bruker til denne. Hun har fått beskjed av PT'en sin at trinsesystemet gjør at det er betydelig lettere enn det vanlige, slik at man bør halvere antall kg. Så nå blir jeg også å logge det slik fremover. :) Veldig koselig å se deg på trening i dag lucy! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lucy d-.-b

Så utrolig koselig å se deg i dag!! :hug: Takk for praten etterpå også, jeg trengte å blåse ut litt ;)

Håper du koser deg med FF :nigo:

Så bra at du er over 90 grader nå, snart snart snart oppe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRattis med ny pers ja:) :klappe:

Ps. Shamim skrøt av noen spesielle moves du hadde lagt en link til, og jeg ble suuuper nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lage en kabel som gjør at belastningen ikke er riktig?! Hva er vitsen liksom? Amatører! :dåne:

Og deler din frustrasjon når det gjelder chins altså. Får håpe det er vår tur til å komme helt opp snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig å se deg i dag!! :hug: Takk for praten etterpå også, jeg trengte å blåse ut litt ;)

Håper du koser deg med FF :nigo:

Så bra at du er over 90 grader nå, snart snart snart oppe!!!

Var veldig koselig å se deg også, litt skravling må til innimellom! :)

GRattis med ny pers ja:) :klappe:

Ps. Shamim skrøt av noen spesielle moves du hadde lagt en link til, og jeg ble suuuper nysgjerrig...

Det kan være Icere-øvelsen, disco-moves, eller som jeg kaller den; coreøvelse for skuldre. :fnise: Video ligger på bloggen min, kan sende deg link. Og takk!

Hvorfor lage en kabel som gjør at belastningen ikke er riktig?! Hva er vitsen liksom? Amatører! :dåne:

Og deler din frustrasjon når det gjelder chins altså. Får håpe det er vår tur til å komme helt opp snart! ;)

Ja, jeg er usikker på hvorfor det er sånn. Skal spørre kjæresten når jeg kommer hjem, kanskje han vet.

Jeg har faktisk chinningbar hjemme, men har ikke knødd meg til å skru den opp ennå... det er nok på tide!

Nå skal jeg snart komme meg hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...