Gjest Dodgy Lady Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Noen som har en sånn en? Hvordan fungerer de? Og fungerer de i det hele tatt?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Helt ubrukelig. Fikk 3 stk for et par år siden.Ga bort to og beholdt en selv. Ingen av de virket!
Gjest Gjest_fornuftig Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Skjønne ikke hva gjest her rører med, men jeg antar gjest fulgte bruksanvisningen? Der står det at de ikke skal legges i kaldt vann, men legges i lunket vann. (For gjest husket å legge dem i vannet?) Dette har jeg syndet mot flere ganger, men jeg får da resultat. Den blir da mørk etterhvert som egget skal bli mer og mer kokt. Jeg foretrekker hardkokte, og har av utålmodighet tatt ut eggene "rett før" hard, og da har de vært ørlite grann bløte i midten, altså den er faktisk ganske nøyaktig! Eggene skulle jo ikke være helt harde når jeg tok dem ut!! Så hvis man faktisk skjønner hvordan man bruker dem (mulig det er kommet en bedre versjon siden gjest skriver "et par år siden"), så er de veldig geniale. Slipper å stå og vente i evigheter på å være sikker på at eggene mine er harde inni. Da skal det sies at jeg aldri lager bløte egg, eller har hatt gjester som har trengt det. Men jeg kjøpte den for å lage harde egg, og det får jeg!
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Ikke at jeg trenger å forsvare meg, men når vi var tre separate som brukte den og ingen fikk bløtkokte egg med den,så synes jeg den er ubrukelig. Kjøpte eggkoker i stedet. Hardkokte egg er det minste problemet Legg eggene i kaldt vann i en kjele. La vannet koke opp og la koke i 10 min. Husk å stikke hull på eggene før du legger den i kjelen.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 De der er geniale :D Virker perfekt, perfekt resultat hver eneste gang
Gjest Coarvi Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Virker for meg også, både når jeg skal ha mediumkokte og hardkokte egg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå