Gjest Gjest_Camilla18_* Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Nesten alle venninnene mine skryter så av hvor deilig det er å ha sex med to typer samtidig. En fremme og en bak. Har lyst å prøve jeg også. Skal jeg be typen ta med en kopmpis (Som jeg liker da!) Eller ??? Eller ?? Svar da Pleaz!!
Inger88 Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Tror kanskej du bør gå frem på en litt annen måte.... Ka jo fortelle ham om fantasien din og se hvordan han reagerer. Så kan du eventuelt spørre ham om han har lyst til å prøve det. Lykke til:)
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Kan jo snakke litt med hverandre, og se om trekant er noe dere ønsker å prøve. Men spørs jo om han er villig til å dele deg med en annen gutt. Og det kan jo hende at han også da har lyst til å ha med ei anna jente senere, så du må jo også vurdere om du kunne akseptert det.
Gjest Gjest_jenny_* Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Nesten alle venninnene dine? Wow. Kidsa nå til dags altså! Jeg har faktisk gjort det selv da, men jeg er den eneste jeg kjenner (som jeg vet om da!). Og jeg er noe eldre enn deg. Helt enig med Inger88. Luft det for typen din først, se hvordan han reagerer. Ikke si at du liker en spesifikk kompis av han og vil ha han med, det kommer han garantert ikke til å reagere bra på. Legg vekt på at det er sandwichen du tenner på, ikke at du vil ha sex med en annen enn han - og nevn iallefall ikke noen navn på gutter han kjenner for Guds skyld. Alt i alt synes jeg nesten det er mest opp til han å velge (eller iallefall foreslå) en tredje person, han tør nok ikke å klaske baller og krysse sverd med hvem som helst. Du må respektere det hvis han ikke vil, i min erfaring er ikke sjansene så enorme for å få mannfolk med på det. Og jeg har fisket etter det hele livet, med mange pulevenner som omtrent er med på alt og ikke har følelser for meg. Men for mange blir det for intimt å være naken med en annen mann. For kjærester er det enda verre, noen tenner på å se kjæresten bli pult av andre imens ganske mange igjen hadde hatet det sterkt. Om du med en fremme og en bak mener dobbeltpenetrering så er dette ganske mye diggere med en dildo/buttplug og en penis (eller en double penetrator som man fester på penis), så det kan du teste ut med kjæresten om dere ikke har gjort det. DP med to menn blir lett ganske knotete og vanskelig å få til bra rytme. Men selvsagt en helt spesiell følelse Alt i alt synes jeg trekant med to menn er utrolig hot, men jeg tror det er potensielt farlig for et forhold. Du må ikke være for naiv når du går inn i det.
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Denne skulle vel være til inspirasjon http://www.youtube.com/watch?v=aK90dJkd7e0 Fra 1.40 ut i videoen Endret 4. januar 2010 av Gorgonzola
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 For meg ble det på sparket når vi var brisen. En av kompisene hans skulle overnatte, og vi ja.. hehe. Jeg hadde luftet ideen på forhånd, at jeg ville ha trekant, og han synes det var en ganske pirrende ide. Forholdet holdt ikke, men det var ikke pga den episoden. Jeg anbefaler iaf sterkt å snakke mye med han om det, og evt lufte tankene for en kar som kanskje kunne vært med på noe sånt. Og ta det derfra. Men som andre har nevnt, for all del ikke nevn navnet på en spesifik kompis! Dere kan jo kanskje finne en via slike sexdatingssider. One night thing. Lykke til da
Gjest Gjest_Henriette_* Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 "nesten alle mine venner" DIGG ALTSÅ. Dette er bare så digg. Du har så kontroll på typene. Den største tar du fremme. og han med den lille bak. Men trente mye på anal med typen min før vi gjorde det da. Enig med de ovenfor her, som sier at det kanskje kan ødelegge forholdet, men hvilket forhold har du da? ..Blir vel ødelagt likevel. Og dobbel glede. 2 gutter varer lengre enn bare en, men ikke nødvendigvis dobbelt så lenge, men trivelig med 2 fine sædutløsninger i stedet for bare en. Tror typene også liker det. Typen min så gira at... Så Camilla18. Dette må du bare prøve, men kanskje venninnene dine bløffer litt. Jeg prøvde det ikke før jeg ble 30, men kanskje man er tidligere utviklet nå?
Gjest litt sjokkert :) Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Nå trodde jeg kanskje at jeg var litt sånn over gjennomsnitttet pervers og gira. (er en mann) Men kan faktisk ikke erindre at noen av mine veninner (som man har ett godt og åpent forhold til det) har snakket om å ha gjort dette. Din gjeng må være litt av en gjeng for å si det slik damn, kjør på dame. Personlig tror jeg at jeg hadde slitt å skulle vært gutt en eller to ettersom penis og pung er faretruende nær hverandre Damn kidsa nå til dags altså
SMann Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Nesten alle venninnene mine skryter så av hvor deilig det er å ha sex med to typer samtidig. En fremme og en bak. Har lyst å prøve jeg også. Skal jeg be typen ta med en kopmpis (Som jeg liker da!) Eller ??? Eller ?? Svar da Pleaz!! Du bør være ganske trygg på analsex før du prøver med en mann foran og en mann bak. Alternativet med en i munnen gir mye av den samme spenningen. Dere bør også være trygge på forholdet. Jeg har prøvd som mann med stor suksess så jeg vil absolutt anbefale det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå