Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 http://www.aftenposten.no/viten/article3447756.ece Finnes ikke. Jeg tror på det de sier om at det er en subjektiv idè. Og jeg er en dame som definitivt HAR et svært følsomt punkt omtrent der den omtalte G`n skal være. Så om du IKKE finner ut av det. Ikke fortvil, det er helt ok!
Gjest KateW Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=461939
Gjest womenwomen Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Jup. Så det akkurat litt for sent. Subjektivt - ja hva mener de egentlig med det ? At noen har det og andre ikke .Men det er ingenting feil med dem av den grunn . Selvfølgelig skal ingen føle seg mindreverdige eller som feilvare , om de ikke finner sitt g - punkt . Mennesker er forskjellige skrudd sammen , både fysisk utseende nedentil og utstyrt med forskjellige nerver . Jeg har funnet mitt for mange år siden . Så jeg kan desverre ikke tro på denne undersøkelsen eller ta den seriøst . Desuten - HVORDAN har de undersøkt liksom disse 1800 kvinnene ? Lurer virkelig på metodene de har brukt og hvor troverdig den undersøkelsen egentlig er . Jeg tror at de ikke ville klare å se noe spesielt med meg heller - selv om jeg føler at jeg har et g - punkt tydelig , vet jeg har det og t.o.m oppnår orgasme v / kunn g - punktsstimulering . Kan de SE mikroskopiske små , bittesmå nerver i vev ? Med noe instrument i dag ? Det tror jeg ikke er så lett . Ja HVORDAN har de liksom undrsøkt disse kvinnene ? Metoder ? Syns også det er merkelig at denne forskeren er kvinne ... Kanskje hun aldri har funnet sitt eget g - punkt . Og derfor går inn for å overbevise alle andre om at det ikke finnes ? Om hun ikke har det .Betyr det jo ikke at alle er som henne . Jeg har g - punkt og det fungerer supert - bare spør samboer ...he he ! Var faktisk han som fant mitt g - punkt . Etter å ha lest om " kom hit " bevegelsene osv . Og han fant det på første forsøket også . Siden har jeg hatt mange g - punktsorgasmer under fingring. For nå har jeg / vi lært teknikken . Og dette er mange , mange år siden . Men jeg ville ikke vært med på noen undersøkelse om g - punkt .Syns det blir for " privat " og pinlig å delta ...he he Rett og slett .Kunn derfor jeg ikke stiller meg disponibel for undrsøkelse av fremmede forskere . Må være bra ekkelt å delta på en slik undersøkelse .Tror ikke jeg hadde fått det til jeg ..under slike forhold . Ærlig talt . Meget TURNOFF !!! Ville DU - stilt opp på G -punkts undersøkelse / forskningsprosjekt om du ble spurt ? Æsj - da skulle jeg i såfall ha voldsomt godt betalt , om jeg skulle orke si ja til noe slikt ! Mulig jeg ikke hadde blitt med - kunn for masse penger engang . Hilsen WW
Chiyo Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 http://www.aftenposten.no/viten/article3447756.ece Finnes ikke. Jeg tror på det de sier om at det er en subjektiv idè. Og jeg er en dame som definitivt HAR et svært følsomt punkt omtrent der den omtalte G`n skal være. Så om du IKKE finner ut av det. Ikke fortvil, det er helt ok! Tull den artukkelen tror jeg ikke på. Forskere kommer hele tiden opp med nye teorier de vil skal bli populær slik at de får litt mer staus i forsker miljøene. Seriøs tenk over hvor mange ganger du har lest en artikker der det står: Forskere har funnet ut at... Vi kan ikke tror på alt de kommer med fordi det er så mye som strider mot hverandre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå