vidvandre Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 http://www.aftenposten.no/viten/article3447756.ece Mange har søkt, men få har funnet. Nå har også britiske forskere gjort et førsøk - og kommet frem til at G-punktet antagelig er "en subjektiv idé".
Gjest KateW Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Og så? Gir du meg en orgasme eller ti, så er det vel samme banna hvilket punkt du bruker for å gi meg den!
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Og så? Gir du meg en orgasme eller ti, så er det vel samme banna hvilket punkt du bruker for å gi meg den! G-punktet er funnet, mistet igjen, lett etter og funnet igjen, og nå er det altså borte igjen. Ai ai. Ti G-punktsorgasmer, da ville vel selv du vært utkjørt, eller?
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2010 Dette må forøvrig være et meget interessant forskningsfelt
Gjest KateW Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Utkjørt? Næ... Ikke egentlig, jeg er det man på godt norsk kaller "fucked". Ikke at jeg teller, men jeg tror aldri jeg har færre enn ti egentlig. Helst flere. Og jeg legger meg heller ikke opp i hvor de kommer fra.
Gjest Armule Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 stiller meg frivillig opp som forsøkskanin!
Gjest KateW Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 stiller meg frivillig opp som forsøkskanin! You and me both, honey-bunny!
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2010 You and me both, honey-bunny! Man skulle jobbe for å henge med i svingene da. Men det er ikke mer enn et år siden G-punktet ble verifisert av italienske (selvfølgelig) forskere med ultralyd. http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7254523.stm Female G spot 'can be detected' The mysterious G spot - supposedly a route to female sexual satisfaction - can be located with ultrasound, claim Italian scientists.
Sequax Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Den litt knudrete kanten rett innenfor vaginaåpningen er jo g-punktet, eller hur ? Hvorvidt akkurat dette punktet skaper orgasme eller området rundt ( ! ) er ikke godt å si.
Gjest KateW Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Du? So? Har du vært kvinne? Har du kjent en penis trykke mot et punkt i skjeden som fungerer akkurat som å skru på en kran, så spruten står? Hm? Ikke? Da kan du være stille, tenker jeg...
Gjest Armule Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Du? So? Har du vært kvinne? Har du kjent en penis trykke mot et punkt i skjeden som fungerer akkurat som å skru på en kran, så spruten står? Hm? Ikke? Da kan du være stille, tenker jeg... Haha, word! Ingen får komme å fortelle meg at det jeg kjenner ikke finnes
Gjest KateW Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 He he... Det blir så dustete når folk skal forske på opplevelser. Om det er G-punkt eller what not bryr ikke jeg meg om. Men ikke fortell meg at enkelte ormåder der inne ikke responderer annerledes enn andre.
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 4. januar 2010 Du? So? Har du vært kvinne? Har du kjent en penis trykke mot et punkt i skjeden som fungerer akkurat som å skru på en kran, så spruten står? Hm? Ikke? Da kan du være stille, tenker jeg... I stand corrected
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 4. januar 2010 Bare en saksopplysning, slik at alle vet hva det er snakk om http://en.wikipedia.org/wiki/G-spot
Draum Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 He he... Det blir så dustete når folk skal forske på opplevelser. Om det er G-punkt eller what not bryr ikke jeg meg om. Men ikke fortell meg at enkelte ormåder der inne ikke responderer annerledes enn andre. Støtter denne!
Nita Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 Vel for oss som har leita i årevis uten å finne "nada" kan jo denne infoen være en trøst...så vi ikke behøver å føle oss som de taperne og kjedelige sengepartnere, som ikke har G-punktorgasmer og multiorgasmer i fleng Jeg ELSKER sex,men føler ofte at jeg ikke blir trodd, nettopp fordi jeg ikke har funnet noe G-punkt eller hatt disse multiorgasmene PS Jeg skulle jo gjerne ha hatt det, det høres jo fantastisk ut, og alt godt man ikke legger på seg av er jeg med på
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #18 Skrevet 4. januar 2010 http://www.aftenposten.no/viten/article3447756.ece Hadde rapportert å ha funnet det måtte de jo slutte å lete ... hehe ...
Gjest MikeWaters Skrevet 4. januar 2010 #19 Skrevet 4. januar 2010 (endret) You and me both, honey-bunny! Jeg stiller opp som forskningsverktøy for begge Endret 4. januar 2010 av MikeWaters
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå