putesnakk Skrevet 4. januar 2010 #1 Del Skrevet 4. januar 2010 Finnes det? Og har noen her positiv erfaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. januar 2010 #2 Del Skrevet 4. januar 2010 Finnes det? Og har noen her positiv erfaring med det? Her hvor jeg bor er det kontaktannonser i lokalavisen hver lørdag. Jeg har ingen erfaring med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 4. januar 2010 #3 Del Skrevet 4. januar 2010 Her er det også kontaktannonser i lokalavisen, men jeg har inntrykk av at de eneste som skriver inn er folk på 60+ som er på utkikk etter en "venn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #4 Del Skrevet 4. januar 2010 Finnes det? Og har noen her positiv erfaring med det? Hva med å heller henge opp en plakat/diskret lapp på nærbutikken hvem du er og hva du jakter veldig på? Mobilnummer-tags, så de kan ringe? Masse, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. januar 2010 #5 Del Skrevet 4. januar 2010 Tråden er ryddet iht reglene. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
putesnakk Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 5. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå