Knøttet Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg har den siste uka vært veldig plaget med kløe i underlivet, i tillegg til hvit utflod. Ikke "grynete" som ved soppinfeksjon, men mer tyktflytende, hvit og litt seig. Utfloden lukter ikke noe spesielt sterkt, bare litt svakt hvis jeg kjenner etter. Jeg vasker med asan intimvask hver dag, og bruker p-ringen. Jeg trodde dette kunne være sopp, så jeg har smurt på canesten som jeg hadde liggende i skapet, håper ikke dette har noe å si om det ikke er sopp. Endret 4. januar 2010 av Knøttet
Aftensol Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jeg ville heller ha kjøpt canesten stikkpille og prøvd det.. Eller pevaryl stikkpille... Jeg hadde det samme som deg og tok pevaryl og det hjalp med en gang.. Det skal visst ikke være noe farlig å prøve med canesten eller lignende før man eventuelt går til legen... Hvis ikke dette hjelper kan du prøve med melkesyretabletter for å se om det hjelper, det kan spesielt hjelpe hvis det kom rett før eller etter mensen.. Og hvis eventuell kjæreste også er litt tørr...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå