Gjest Gjest_GjEsT_* Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hei.. Fungerer SB12? Har bestilt tannlege time men trenger noe så jeg ikke dreper omverden før den tid kommer. Noe annet forslag mot dårlig ånde. Ja jeg pusser tenna minst 2 ganger om dagen og bruker tanntråd.
Angerboda Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Heisann! Sb12 fungerer veldig bra! jeg slet med dårlig ånde i forbindelse med en betent visdomstann, og brukte sb12 2-3 ganger om dagen i tillegg til vanlig tannpuss og tanntråd. Hvis du foreksempel skal på date eller i jobbintervju og er redd for ånden din, vil jeg anbefale deg å kjøpe sb12 tyggegummien de har på apoteket. Den er veldig dyr, 50kr for 10 tyggis, så det er "kun til nødstilfeller" Men hvis det kan skaffe deg en jobb eller mannen i ditt liv, så er nok den 50lappen verdt det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå