Gå til innhold

SB12


Gjest Gjest_GjEsT_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_GjEsT_*
Skrevet

Hei..

Fungerer SB12? Har bestilt tannlege time men trenger noe så jeg ikke dreper omverden før den tid kommer.

Noe annet forslag mot dårlig ånde. Ja jeg pusser tenna minst 2 ganger om dagen og bruker tanntråd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Sb12 fungerer veldig bra! jeg slet med dårlig ånde i forbindelse med en betent visdomstann, og brukte sb12 2-3 ganger om dagen i tillegg til vanlig tannpuss og tanntråd.

Hvis du foreksempel skal på date eller i jobbintervju og er redd for ånden din, vil jeg anbefale deg å kjøpe sb12 tyggegummien de har på apoteket.

Den er veldig dyr, 50kr for 10 tyggis, så det er "kun til nødstilfeller"

Men hvis det kan skaffe deg en jobb eller mannen i ditt liv, så er nok den 50lappen verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...