Gå til innhold

Renner væske gjennom tampong

Fremhevede innlegg

Gjest jente 17
Skrevet

Nesten hver gang jeg hoster under mensen så renner det noe igjenom tampongen og inn i trusa mi. Tror jo da at jeg har lekki igjenom tampongen, men det er ikke blod, men noe blankt. Er nok med væske liksom. Er forferdelig plagsomt, og det skjer uansett om det er 10 minutter eller 5 timer siden jeg skiftet tampong, eller om jeg bruker gul eller rosa tampong..

Noen som vet hva det kan være og hvordan jeg kan få det til å slutte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nesten hver gang jeg hoster under mensen så renner det noe igjenom tampongen og inn i trusa mi. Tror jo da at jeg har lekki igjenom tampongen, men det er ikke blod, men noe blankt. Er nok med væske liksom. Er forferdelig plagsomt, og det skjer uansett om det er 10 minutter eller 5 timer siden jeg skiftet tampong, eller om jeg bruker gul eller rosa tampong..

Noen som vet hva det kan være og hvordan jeg kan få det til å slutte?

Høres nesten ut som du tisser på deg? Isåfall bør du stramme opp musklene i bekkenbunnen, kan gjøres ved å knipe igjen et par ganger mens du sitter på do og tisser.

Skrevet

hhmmm..jeg opplever noe av det samme. Ofte renner det også ut blank væske når jeg tar ut tampongen. Men jeg aner ikke hva det er jeg :klø:

Skrevet

Neinei, jeg tisser ikke på meg. Det er akuratt som utflod, bare helt blankt. Knipeøvelser gjør jeg masse av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...